HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.03.23. 09:40 Tommy_

Ferguson felkapta a vizet

A United menedzserét, Sir Alex Fergusont, tegnap igen csak felidegesítette Rafa Benitez.

Benitez azt mondta, hogy Feguson megpróbálja befolyásolni a mérkőzés játékvezetőjét kijelentéseivel, nevezetesen Steve Bennettet.

Ferguson dühösen így nyilatkozott: " Rafa így próbálja meg a játékvezetőt magához csábítani. Nem tudom mit gondol, hogy teljesen hülyék vagyunk? "

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr22393141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carlos 2008.03.23. 10:24:08

hi
vkinek megvan a "take me home united road" című dal amiben pasi énekel és nem a nő??:O
ha vkinek megvan küldje el nekem pls!
wazza@citromail.hu a mél címem...
thx

Kovinho 2008.03.23. 10:39:05

Ejj, Fergie, Fergie.. Te vénségedre hülyülsz meg jóember.. XD

Wazza 2008.03.23. 11:27:07

Carlos!! Nekem csak az eredeti van, de régóta vadászom én is a dance verziót. Sajnos olyat olvastam, hogy azt mindössze kétszer (élőben) adták elő, szóval nincs stúdiófelvétel :(

Carlos 2008.03.23. 13:17:31

basszus:S én pár MU-s videóban hallottam, meccs előtt jáccották le(lyon,newcastle stb)
valahol meg kell lennie! muszááááj nekem az kell!!!

mu001 2008.03.23. 13:39:56

KOVINHO:TE NAGYON HÜLYE

Kovinho 2008.03.23. 14:07:50

mu001: Ha követnéd az eseményeket, akkor lehet, hogy te is azt mondanád, hogy néha hülyeségeket csinál az öreg. Tisztelem én, de mostanában 1-2 beszólás a bíróknak, meg amikor beintett a Reading meccs végén.. Szóval szerintem maradj csöndben és caps lock off..

Mythic 2008.03.23. 14:14:02

Hát igen, Kovinhoval egyetértek. Nem értem mi utott Fergiebe. Rá sem ismerek a mostani nyilatkozataiból. Rendkívul unszimpatikusan áll hozzá ehhez a mérkozéshez. Gyakorlatilag folyton csak a bírókról tud nyilatkozgatni, és ha valaki megszólja, hogy inkább a mérkozéssel kellene foglalkoznia akkor meg felidegesíti magát. :) Mourinho súg neki, hogy mit nyilatkozzon? :D Ha úgy alakul és kikapunk, akkor arról megint csak a bírók fognak tehetni az 100%.
süti beállítások módosítása