HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.03.09. 14:10 CanTiii19

Az FA kivizsgálhatja Fergie kirohanását

Az FA kivizsgálja a Manchester United menedzserének, Sir Alex Fergusonnak Martin Atkinsonra tett becsmérlő szavait. A skót szakvezetőt teljesen felháborított a játékvezető tegnapi ténykedése, véleménye szerint Atkinson sporttárs bíráskodása nagyszerepet játszott abban, hogy csapata kiesett a szövetségi kupából. Sőt a Vörös Ördögök mestere tovább ment, játékvezetői testületet irányító Keith Hackett munkáságával kapcsolatosan is elégedetlenségét fejezte ki. Ezek után az FA szóvivője szűkszavúan csak annyit mondott: "Természetesen tudunk Ferguson nyilatkozatáról, ám még fontolgatjuk a következő lépéseket."

21 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr33372547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sam 2008.03.09. 14:26:00

Hasznos nyilatkozat volt...

Kovinho 2008.03.09. 14:55:29

Tényleg hasznos volt.. Fogadja már el azt a hülye vereséget, agyban szedje össze a srácokat, és hajtsunk rá a Premier League-re. Ne sértegesse ezeket a barom angolokat, mert abból mindig rosszul jön ki. Nézze már meg, hogy mögötte nem egy olajmágnás, hanem amerikai tulajdonosok állnak. Nem lehet itt mindent..

gozso 2008.03.09. 14:55:47

szívjon gázt az összes, rohadjanak meg, igaza volt Ferginek...

zazza 2008.03.09. 14:58:01

igenis meg kell mondani, remélem Atkinson egy icipicit szégyelli magát...

Kovinho 2008.03.09. 14:58:16

Gozso! Ha igaza is van, akkor se szidja a bírót és segédjét, mert az FA szinte utazik a csapatra. BArátságos meccsen lévő pirosat is beszánmították a PL-be, meghogy a Tottenham ellen túl sok szabálytalanságot követtük el, sok volt a sárga. Más csapat sosem kapott ilyenért büntetést, nekünk meg elég egy apró hülyeség és kapjuk. 100%, hogy az FA-nál már megszületett az a rohadt büntetés..

Kovinho 2008.03.09. 15:00:46

Zazza: A bíró nemhogy elszégyenli majd magát, ellenkezőleg, ő is ki lesz kelve magából. Én biztos nem nyilatkoztam volna így, dehát Fergie vénségére úgy néz ki egyre többet csinálja a balhét :O

WaZzaP 2008.03.09. 15:11:21

Attól függetlenül, hogy teljesen igaza van Fergienek és tök jogosan háborodik fel...nem kellett volna balhét rendezni, mert ahogy Kovinho is irta: ezek a parasztok ránk vannak szálva.

Hajrá MU, még itt a PL és BL is!

gozso 2008.03.09. 15:11:57

hát nem tudom azért Ferginek van egy hatalmas tisztelete és megbecsülése h megmondhassa a véleményét ha úgy látja h rosszul ténykedik a bíró, és a bíró nem volt a toppon tegnap ezt el kell ismerni, viszont az igaz h az FA ránk van szállva és nincs mit tenni ez ellen, kussban kell lenni, úgyh kapja be az egész FA...

Mythic 2008.03.09. 15:18:34

Láttatok ti már egy igazán szar bírói teljesítményt? Anno Dél-Kórea - Spanyolország az az volt. Sorban vették el a spanyoloktól az érvényes gólokat, helyzeteket. Itt meg volt két vitatott esemény, és osszeroppanunk. Szerintem eddig még finoman megúsztuk Fergie beszólogatásait, idén még el is tilthatják, mert nem elso esete, hogy a bírókon keresi az elhullajtott pontokat. Azért akik ennyire kiállnak ebben az esetben mellette, nézzék meg a tegnapi kapuralovési statisztikákat. Biztos, hogy a bíró fosztott meg minket attól a kupától? Bízom benne, hogy ez az utolsó nyilatkozat tétel a tegnapi meccsel kapcsolatban és inkább a jovore koncentrálunk, és a mi hibáinkon fogunk javítani, és nem arra várunk, hogy bírói segítség majd mellénk áll, mert az tuti nem fog!

one united88 2008.03.09. 16:07:02

lehet hogy igaza van sokszor Fergienek, de mostanában amit csinál az picit már sok, vissza kéne magát kicsit fognia, mert magunkra uszítjuk a bírókat....az meg a másik, hogy nme csak a bírók haragját vívhatjuk ki, hanem még meg is büntetik az öreg mestert:(

boti 2008.03.09. 22:01:44

A lényeg: Fergie-nek igaza volt a a téves bírói ítélettel kapcsolatosan. Teljesen mindegy, hogy hány helyzetet hagytunk ki ez nem erről szól. A bíró tévedett és kérdem én milyen világ az ahol nem leeht jogosan kritizálni valakit egy rossz teljesítmény miatt?? Utálom az FA-t akkor is amikor Wengert büntetik meg ilyen miatt. Önkényes pénzéhes banda...

larry 2008.03.10. 11:19:34

teljesen igaza van safnak...ez nem a ground kérem!!!
itt font milliók, játékos és edzőkarierek forognak kockán... az edzőket kirúgdossák, a játékosokat jogtlanaul góloktól fosszák meg, eltiltják őket stb...a sok böszme fröcssös bíró meg, ugyanígy kiszalad jövő héten is a gyepre, és eljátsza a főszerepet ismét...
quiroznak teljesen igaza volt:
be kellett volna menni már kb a 20percben a 4játékvezetőnek, felmutatni a bírónak a piroslapot, és kivenni a sípot a kezéből...
a legfontosabb ismérve a jó bírónak a következetteség...sajnos ez a tulajdonság olyan messze állt ettől a baromtól, mint a derbytől a bl győzelem...

sam 2008.03.10. 20:26:55

Valaki indokolja már meg, mi(k) volt(ak) azok az óriási tévedések! Ha Ronaldo meglökéséért büntető, Baros helyzeténél sárga színészkedés miatt lett volna a helyes ítélet, akkor az még mindig csak 2 tévedés...Az a helyzet h nem vagyunk képesek elviselni a kudarcot.

larry 2008.03.11. 10:30:22

Sam: mint írtam: következetesség!!!
diarrat még oda is hívta egykis elbeszélgetésre a meccs elején, míg a ronaldo esetnél, ahol a labda megjátszására esélye nem volt distainnek továbbot intett...

ennek semmi köze ahhoz, hogy szar döntéseket hoztunk a támadások befejezésénél...a két dolog független...attól mi még játszhatunk szarul, hogy a bíró egy barom!

Mythic 2008.03.11. 10:48:41

A bírók tobbsége így fújt volna, oszintén bevallom én is. Rogton elso reakcióm az volt, ez már megint mit lesi a bírót, csak vállal értek hozzá. A másodiknál, meg hogy a fenébe ez piros lesz. A bíróknak nincs lehetoséguk visszanézni az eseteket, és nem lehet tokéletesen vezetni egy mérkozést, gyakorlatilag nincs rálátása mindenre. De ha így konnyebb elviselni a vereséget, akkor mocskos bíró!!!

larry 2008.03.11. 12:06:44

akkor magyarázdmár meg kérlek, hogy miért fújta le diarra ellen??? hiszen csak "vállal értek hozzá"
de akkor gondolom részedről rendben van az, hogy a labdát esélyem nincs megjátszani és akkor vállal fellököm az ellenfelet...azt azért ne feledjük, hogy a szerencsétlen védőnek annyi köze volt a labdához mint nekünk a tv mögül...egyértelműen látszott, hogy a labdát nem is akarja elérni...csakis ronaldot akarta megállítani!

Mythic 2008.03.11. 12:19:12

Azért fújt Diarra ellen és itt nem, mert a bírók általában kulonbséget tesznek mi ér meg egy tizenegyest, meg mi csak egy veszélytelen szabadrúgást. Tudom ilyen szabály nem létezik, de tapasztalataim szerint a bíróknál mégis létezik egy ilyen szokás. A kis szabálytalanságokat befújjak még saját térfélen vagy félpályánál, ezzel hangoztatva hogy figyelnek. De azért mérkozést eldonteni a 10. percben egy ilyen vitatott nem kemény és durva szabálytalansággal ritkán szoktak. Másrészt ott van Ronaldo nem semmi színészi teljesítménye, ami miatt gyakorlatilag már minden bíró, csak akkor fúj be neki tizenegyest, ha 1000%-ig az tizenegyes. Ez attól messze volt, nem gáncsolták el, nem rángatták le a foldre, test-test ellen, én nem érzem felháborítónak, mégha szabálytalan is volt. Apró szabálytalanság, egy gyakran színészkedo játékos ellen a mérkozés 10. percében, hát én láttam már nagyobb faultokat is nem meg adni.

larry 2008.03.11. 14:27:57

egy bírónak mintmár említettem a következetesség és az objektivitás nagyon fontos erénye...e nélkül nem lehet játékot vzetni...
pl majd én eldöntöm, hogy kicsi kéz volt vagy sem kicsi szabálytalanság volt vagy sem...a bíró ne játszon!!!! a bíró a meccset vezesse, úgy ahogy ezt neki kell, na ez a barom nem ezt tette...nézd csak meg még1x a meccset
ebben a nézőpontban teljesen igaza volt fergienek
ő is lebassza a játékosait ha szarul játszanak, ezt a böszme bírót meg senki sem bassza le, jövő héten kimegy és tán kiejtet egy csapatot vmelyik ligából...
és félre ne értsd én ezt a vereséget nem a bíróra fogom! csak a hírre reagálok!

Mythic 2008.03.11. 14:58:06

Most ennyi erovel a világ osszes bírója ellen lehet lázadni, még tokéletes játékvezetést nem láttam. Éloben minden más, mint videoról visszanézve. Fergie minden egyes mérkozés után elmondhatná ezt, csak ha gyozunk, akkor a kutyát sem érdekli mi részunkrol a bíró tévedései, az ellenfél nyilatkozatait meg ugye nem kovetjuk figyelemmel. Érdekes, senki nem tett olyan nyilatkozatot, hogy ilyen játékkal megérdemeltuk a kiesést, csak a szemét bíró hihetetlen mit csinált. Idén szinte minden vereségunk után Fergie a bírókkal volt elfoglalva. Most én nézem túl félvárról a mérkozéseket vagy nem tudom, de szerintem a bírói tévedések a világ minden csapatát sújtják, nem csak az MU-t, és ezért kár ilyen nyilatkozatokat tenni. Ha a befejezéseink jobbak lettek volna, az életben senki nem említi meg a 11-es gyanús helyzetet meg ilyenek, de most sajnos nem maradt nekunk más mint errol vitatkozni és nem a sorsolást várjuk.

larry 2008.03.11. 16:24:09

ebben teljesen igazad van, hogy egy megnyert meccs után is le kéne baszni a bírót, ha így végzi a munkáját!
de ettől még illene most már őket tényleg kérdőre vonni!
az igazságtalanság nagyon idegesítő dolog tud ám lenni ezért nem lepődök meg az ilyen kirohanások hallatán...
szted a spanyolok mit éreztek azon az ominózus vb meccsen???
tök mind1 mi lett a bíróval, pótolni azt már nekik nem lehet!
nem értem 2008ban miért nem használjuk a technikát a kétes szituációk megítélésére, elvégre nem egy rekesz sör a tét...

Mythic 2008.03.11. 17:23:27

Hát igen, a bizonyos spanyol meccsen valóban kritikán aluli volt bíró teljesítménye. Ehhez a mi meccsunk nem is hasonlítható. Most legyen egy olyan megoldás, hogy kényes helyzeteknél megállítják a mérkozést és a bíró visszanézi az esetet (hoki), hát nem tudom mennyi ideig kellene állnia a mérkozésnek, és ez milyen jó lenne a sportnak magának. Annyit legalább meg lehetne tenni szerintem is, hogy a labdába chipet elhelyezni, a pálya négy sarkában a szenzorok, és simán megállapítható, hogy a labda elhagyta-e a játékteret vagy a gólvonalon átment-e. Ezt a mai technikával minimum biztosítani kellene. A tobbi megoldás szerintem tartalmazna elonyoket és hátrányokat. De ilyen szabálymódosítást az MU-ért nem fognak csinálni, inkább gyakoroljuk a kapura lovéseket és johet bármilyen bíró a gyozelmet nem veheti el tolunk!
süti beállítások módosítása