HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.03.01. 21:00 CanTiii19

Játékosértékelés

A ManchesterEveningNews a szokásoknak megfelelően a Fulham elleni 3-0-ás mérkőzés után is értékelte a United játékosainak teljesítményét. Íme az "érdemjegyek":

Kezdő: Van der Sar: 6; - Brown: 7; Ferdinand: 7; O'Shea: 7; Evra: 7; - Park: 6; Hargreaves: 6; Scholes: 7; Nani: 8; - Tevez: 6; Saha: 6
Cserék: Ronaldo: 5; Rooney: 6; Anderson: 5

18 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr81361182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci 24 2008.03.01. 21:54:15

Brown 7???? 5-ös se volt

Hargo csak 6? gólt rúgott+remekül szűrt

szigi_c_peti 2008.03.01. 21:59:37

rooney mitől kapott 6-ost? és Brown 7-est?

Philipp Morris 2008.03.01. 22:01:57

Miért ne lett volna még 5-se???Egy páran kezdenek nagy elfogultak lenni Brown-nal szemben,tény hogy vannak gyenge meccsei, meg sokszor a védelem gyenge pontja, de ha jól játszik akkor is lehúzzák egyesek mert ő Brown.Szerintem ma játszott úgy mint Ferdinand.

szigi_c_peti 2008.03.01. 22:03:42

hát nézd meg egyszer a helyezkedését, utána megtudod miért van mindenki ilyen véleménnyel róla! Nem való a kezdőbe és kész!!!

Junior87 2008.03.01. 22:11:45

Én VDS 6-osával nem vagyok kibékülve, volt pár szép /és fontos/ védése, ráadásul gólt sem kapott.

Laci 24 2008.03.01. 22:15:27

Majdnem csinált egy 11-est amikor lerántott vkit, kapura adta haza a labdát magasan, Van der Sar átesett rajta(lehet nem szólt). Szóval vannak hibái, nem elfogultságból mondtam amit mondtam. Nem egy meccsen játszik így hanem általában, tudom hogy vannak jó meccsei csak elég kevés, és én egy Messi vagy egy jó formában lévő Ronaldinho őrzését nem rá bíznám.

Wazza 2008.03.01. 22:28:16

Reális értékelés, Brown 7ese sok, inkább egy 6os, de nem baj. Scholest nem kéne leírni még, ma is megmutatta, hogy kell tanárian irányítani egy csapatot. Fantasztikusan játszott, még 1-2 meccs és a tavalyi formájában fog tündökölni.
Nani megint kitett magáért, végig veszélyesen játszott. Hargo végre megszerezte első gólját,nem is akármilyet (Már csak Andersonnak kellene betalálni). Piquet talán be lehetett volna cserélni 1 20percre, nem hiszem, hogy Andersonnak akkora szüksége volt erre a kis időre.
Sahanak még kellenek meccsek, hogy a régi legyen,majd a nagy menetelésre formába jön!!!

sam 2008.03.01. 22:30:08

O'Shea sokkal többet szerencsétlenkedett a mai meccsen mint Brown, csak ugye Brown az Brown :D Aki sztem kiemelkedően teljesített, az Scholes és Nani, de Saha is biztatóan mozgott.

Laci 24 2008.03.01. 22:35:05

Ha már a hibáknál tartunk akkor Evra megtanulhatna bedobni :D:D

ma valahogy nem jött össze mindegyik

Kovinho 2008.03.01. 22:36:35

Jaja, 2-t is elcseszett elég szépen.. De sebaj, ő is emberből van ;)

EricCartman 2008.03.01. 22:37:23

scholes nagyon jó volt ma! Tevez meg mintha a pályán se lett volna... azon kívül h ő harcolta ki a szabadrúgást amit owen belőtt nemsokat csinált. volt még egy kapuralövése az első félidő elején aztán kb ennyi.

Gege 2008.03.01. 22:50:42

ROnaldo annyit kapott mint Anderson?Már nemazért de Anderson msot télleg semmitsemcsinált...ROnaldo beállt és jólis jétszott,voltak jjó cselei+ az a rabonás beadása...egészen hihetetlen volt!A bedobásokkal egyébként a multkor is bajvolt,már nem emléxem melyik meccsen,de akkro is 2-t vettek el tőlünk :D
VDS 6-osát megértem mert volt pár bizonytalan megmozdulása,viszont Sheasynek nemkellet volna 7-est adni!Park a góljai mellet is sztem jóljátszott legalább a 7-est megérdemli!Tevez is jobbb volt mint a 6-os az első félidő 1. felében naon élt!

gozso 2008.03.01. 23:57:57

a kommentátort bírtam a végén: sir Alexnek komolyan el kell gondolkodnia azon h megbízik-e Van der Sarban a Lyon elleni meccsen, jó elismerem a végén kétszer fingra jött ki, de akkor is nevetséges volt.
a 3. gól után meg ilyet szól eldőlt a mérkőzés... azt hittem lefordulok. amúgy O'shea 6 és
Hargo 7 a többi jó szerintem.

one united88 2008.03.02. 00:07:50

hát most nem azért, nem tudom hogy honnan van ez az értékelés de nagyon nem tartom reálisnak

VDS 7 (volt egy iszonyat nagy védése, amivel a fulham vezetett volna)

Oshea -7-átlagos, semmi extre csak az a rabszolgamunka
Rio-7 átlagos
Brown-6-bizonytalan, sztem inkább Piquet kellett volna a helyén játszatni
Evra 7 voltak sokásáához híven szép felfutásai, biztos védelmi pont

Nani-8-sztem is csodálatosan játszott, szép cselek, jó passzok, és még mennyit fog fejlődni:)
Hargo 7 nagyon szép csavarás
Scholes-7 két nagy helyzet, szokásos keménység
Park -6-a gólján kívül nem volt sok megmozdulása

Tevez-7-ma nem jöttek összea megmozdulások, de sokat hajtott

Saha -6-ma sztem már jobban mozgott, de jó lenne a régi sahat viszont látni hamarosan, mert az elején azt a helyzetét jó lett volna ha berúgja

cserék:
Ronaldo-6- voltak szép megmozdulásai, de fejben inkább már a lyon ellen készült
Rooney-6- próbálkozott, de a vezetés tudatában ő sem törte össze magát, pár helyzetet más szituban sztem máshogy oldott volna meg
Anderson-5-bár a portoban szélső is volt, nem igazán mozgott ott jól, neki a közép az igazi

Peety 2008.03.02. 09:27:39

Az Eurosportos kommentátor megszólal 2-0-nál a szünetben:
" a fulhamnak még 1 félideje van hogy megfordítsa a meccset" ...
Szerintem Owen nem 6 volt és Scholes is játszott olyan jól mint Nani.

Márkó 2008.03.02. 11:14:15

Kezdő: Van der Sar: 8; - Brown: 6; Ferdinand: 7; O'Shea: 6; Evra: 7; - Park: 6; Hargreaves: 6; Scholes: 7; Nani: 8; - Tevez: 6; Saha: 6
Cserék: Ronaldo: 6; Rooney: 6; Anderson: 5

Van der Sar jól védett nagyon:) igaz egyszer aláfutot de akk is 8-as sztem:)

Rooney10 2008.03.03. 17:45:11

Én Phillip Mprissal értek egyet! Érdekes év elején mindenki mondta h kbaott jól helyettesít azt most meg utáljátok mert volt 1-2 rossz meccse...!
süti beállítások módosítása