HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.02.29. 10:48 Tommy_

Kameni: A United figyel engem

A Daily Star értesülései szerint, Sir Alex Ferguson már a következő szezonban látni szeretné csapatában a kamerunit.

Ferguson testvére, Martin, ebben a szezonban sokszor tartota szemmel Kamenit.

"A Manchester United figyelt engem. Pillanatnyilag boldog vagyok a klubomnál Barcelonában, bár a Premier Leagueben játszani minden játékos nagy álma" - mondta Kameni.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr54359182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Unitedfanatics · http://www.unitedfanatics.atw.hu 2008.02.29. 10:55:31

hello!

jelenleg egy régebbi Manutd-s oldalt újítok fel... szükségem lenne új partnerekre és kíváloakra, mint ez az oldal... azt szeretném, hogy kölcsönös alapon egy linkcserét vagy ha van bannercserét, válaszod várom a chargers@citromail.hu-ra, vagy ha gondolod vegyetek fel msn-re: focitrick.try.hu@hotmail.com

Üdv, Unitedfanatics.atw.hu

kiskacsa 2008.02.29. 11:28:01

Kameni leigazolását 2 ok miatt nem atrtom jó ötletnek...:
1. Ha első számú kapusnak igazoljuk le akkor, pont a bajnokság egyik "kritikus" időszakában elmegy kb 1 hónapra...(Afrika Kupa)ami egy kicsit aggasztana, mert bár tudjuk sok csapat kerül szar helyzetbe ez idő tájt.
2.Második számú kapusnak meg luxus lenne...sztem

Amúgy nem rossz a gyerek, de sztem más kéne (Ochoa:))

kiskacsa 2008.02.29. 11:33:03

csak érdekességként:
"A Real Madrid előszerződést kötött Neymarral! Az AS értesülései szerint a klub három évre szóló kontraktust kötött a Santos támadójára. Némileg meglepő ez a hír, hiszen néhány napja kötötte meg első profi szerződését klubcsapatával, amely körülbelül 20 milliós árat jelent. Némileg egyébként bonyolítja a helyzetet, hogy csak a 15 éves játékossal köttetett a megállapodás, a klubja nem írt alá semmit."

Wazza 2008.02.29. 12:01:52

Kameni leigazolása hülység lenne. Tény, hogy ő a legjobb képességű afrikai kapus, de szvsz meg ők sem közelítik az európai kapusok képességeit. Kuszczak és Foster jobb képességű nála, felesleges a leigazolása. Az ANKról nem is beszélve, elmenne egy hónapra....

Amúgy tegnap olvastam, hogy egy 20 éves angol kapust figyelünk a Peterborough csapatából! Bár szerintem nincs szükség újabb kapusigazolásra!!!!!

Tazo 2008.02.29. 12:14:03

Isten ments, hogy még egy alacsony kapust igazoljunk! Barthez is akármilyen jó kapus volt (amellett, hogy birka is) még a keresztlécet se érte el, max sámliról... Meg egyébként is egyetértek abban, hogy semmi szükségünk egyelőre új kapusra. Edwin még egy évet minimum levéd, jövő nyáron bőven ráérünk gondolkodni azon, hogy kit igazoljuk majd a helyére. Pontosabban 2. számú kapusnak, mert az ő helyét Foster fogja átvenni. Legalábbis nagyon remélem! Kuszczak is egész jó képességű, szóval ha Heaton nem érne be addigra 3. számú kapusra egyébként se kell fontmilliókat költeni azért, hogy a tarcsi kapuját védje.

Gege 2008.02.29. 13:52:36

Nemértem h Ochoatól mértvan oda mindenkI!Tény h jhó kapus elképesztő bravúrjai vannak,de Kuszczak is kéeps ugyanarra mint ő!Szerintem kapust nemfogunk igazolni,Foster és Thomas bőven elég arra a posztra!Inkább kéne 1 jobb oldali védő és 1 csatár!Dehát eztmár jópáran elmondták!

Philipp Morris 2008.02.29. 16:26:00

Nehogy már megvegyük Kamenit!!!Van der Sar,Kuszczak,Foster.Kameni már nem kell!

MUfan 2008.03.01. 22:03:03

Ochoát én egyszer láttam védeni, a válogatottban, akkor hatalmas bravúrjai voltak, és engem meggyőzött
dre sztem max akkor kéne ha Foster nem válik be
vagy ottvan Neuer
süti beállítások módosítása