HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.02.27. 18:03 Tommy_

Ferguson: Anderson fenomenális

A nyáron az FC Porto-tól 19 millió fontért igazolt labdarúgó az utóbbi pár mérkőzésen bizonyította, hogy helye van a United kezdőcsapatában.

"Anderson feltűnt a színen, egyszerűen fenomenális." - nyilatkozta Sir Alex Ferguson.

"Elégedettek vagyunk a fejlődésével, aminek a bizonyítéka mindenki számára látható. Amikor Scholes megsérült, akkor kinyílt az ajtó Anderson előtt, aki élt is a lehetőséggel. Nem teljesen olyan, mint Scholes, bár vannak hasonlóságok."

24 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr1356966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zazza 2008.02.27. 18:06:53

tényleg jó a gyerek, és előbb-utóbb jönnek a gólok is!

Roo 2008.02.27. 18:16:36

Jaja nagyon jó nekem a top3ban van de a gólok kellenének neki de jönni fognak akár már a Fulham ellen is gólt gólokat lőhet

Peety 2008.02.27. 18:31:14

Nekem ő a kedvencem!!!!!!!!!!!!!
Eddig nem volt szerencséje... a Pompy ellen is...
Sztem a középpályánk úgy kéne lenni hogy:
Ronaldo - Anderson - Carrick - Nani

Ez nem azt jelenteni hogy ne tisztelném Scholes-t meg Giggs-t de valljuk be férfiasan h Nani meg Anderson JOBBAK NÁLUK!!!!

Nem tudom hogy ti hogy vagytok vele de én sajnálom eduárdot.

Maggot 2008.02.27. 18:31:53

Én elsőnek úgy voltam vele h minek ide ez a brazil gyerek?!?! az lesz vele mint Klébersonnal.
Szerencsére rosszul gondoltam most már ő lesz a jövő egyik alapembere!! Bár már most is kezd az lenni! :)
Kellemes csalódás volt ő nekem:) Gólt várok már tőle :):P

Roo 2008.02.27. 18:34:44

szerintem a Roni-Ando-OH-Giggs közép az ami igazán jo mert Carrick nem szerez annyi labdát mint Hargo!

cccp23 2008.02.27. 18:52:47

De Carrick sokkal jobban irányít sztem.
Sztem Eduardo-t mindenki sajnálja, aki kicsit is szereti a sorsot, vagy egyáltalán ember. :)
Roo, akkor neked ki a top 3? Tevez nem fér bele???
Maggot, én is aggódtam amiatt, hogy nem megy majd neki az angol bajnokságban. Több brazil, ill d-amerikai is megbukott már itt a játékstílus miatt. De Anderson nagyon jó.
www.origo.hu/sport/focivilag/20080227-aki-valaszol-wayne-rooney-a-manchester-united-csatara.html

cccp23 2008.02.27. 18:54:14

"sportot" akartam irni, nem "sorsot". :D

one united88 2008.02.27. 19:05:22

cccp köszi a cikket, ez nagyon tetszett:)

cccp23 2008.02.27. 19:41:50

NM. Ez egy MU drukkertől elvárható :D:D:D

Idioteque 2008.02.27. 20:57:07

Nekem nincs top3am, de ha lenne Tevez biztos nem lenne benne.. Valahogy, mint csatár nagyon nem jön be, kapus ellen néha nagyon nem profi játékosként oldja meg a helyzeteket. Igaz sokszor kihúzott minket a sz*rból, de azok amolyan szerencse gólok voltak, amibe csak bele kellett hogy érjen..

Tomi 2008.02.27. 21:09:03

Roo 2008.02.27. 18:34:44
szerintem a Roni-Ando-OH-Giggs közép az ami igazán jo mert Carrick nem szerez annyi labdát mint Hargo!
------------------------------------------------

Ez egy kicsit nekem szemet szúr......Carrick valóban nem szerez annyi labdát de pl most Castle ellen 2. gólunk úgy született hogy Carrick labdaszerzés kiugratás --> Roni átvette gól. Nem szerez annyi labdát viszont nem is olyan durva mint Hargo. Sokkal inkább játszik ésszel. Idén asszem összesen 1 sárgája van. Hargnak meg 5-6. Illetve szerintem az utóbbi pár meccset elnézve ill youtube-n nézhetsz videót..........Az inditásai ill átadásai, meglátásai hatalmasak.....Hargból ez hiányzik.... Ő csak védekezik odamegy szerel keményen aztán hajt tovább... Carrick pedig visszazár lezárja a területet ha kell ő is odalép... és ő próbálja mozgatni a társakat és nagyon jó szeme van a passzolási képessége pedig egyenesen fenomenális. Ennek ellenére hogy most kritizáltam Hargo-t ő is nagyon jó játékos szó sincs róla hogy nem csak Carro sokkal sokoldalúbb és lehet nem mondok hülyeséget sőt biztos meglepődtök rajta de állom a szavam el lehet tenni emlékbe amit most irok . Carrick szerintem 35-36 évesen úgy fog visszavonulni hogy megnyert mindent a MU-val amit lehet illetve a 16-os szám róla lesz hires és Anglia legjobb középpályása lesz és még azt se zárom ki h benne lesz a világ 3 legjobb középpályásába....

Becksy23 2008.02.27. 21:48:38

Szerintem ez a legerősebb jelenlegi kezdőnk:
-----------Van Der Sar-----------
Brown----Ferdinand---Vidics--Evra
Ronaldo---Carrick---Anderson-Nani
-----------Rooney---Tévez--------

És aminek nagyon örülnék 3 év múlva: (és persze nagyábol reális):
-------------Kuszczak------------
Richards--Ferdinand--Vidics--Evra
Ronaldo---Carrick---Anderson-Nani
-----------Rooney---Tévez--------

beri04 2008.02.27. 21:53:05

A jövő kezdőjéből egyedül Kuszczak lóg ki, de ő nagyon.:) Én Fostert láttam már védeni és sztem nagyon jó kapus lehet belőle, szal nálam ő a favorit.

Wazza 2008.02.27. 22:22:17

Carrick vs Hargreaves a számok tükrében:

.........Carrick........Hargreaves
meccs......16...............12....
gól.........1................0....
gólpassz....1................0....
sárgalap....0................1....
piroslap....0................0....
fault.......8................12...


2 eltérő stílusú védelező középpályásról beszélünk, ami a csapatnak nagyon jó, mert lehet taktikázni a különböző ellenfelekkel szemben.

Hargreaves egy agresszív szűrő kp, akinek a fő feladata,hogy minél több labdát szerezzen, több ellentámadást lassítson le! A játéka nem annyira látványos, de a hiánya már szemetszúr(vs City). Nagy trükközés és mesés indítások nem jellemzik, de technikailag elég képzett, a rúgótechnikája átlagon felüli!!Mivel sokkal agresszívebben védekezik, mint Carrick, ezért több fault és lap jellemzi a játékát.

Carrick más tipusú játékos, amolyan irányító vkp. Nagyon jól védekezik ő is, de inkább területet szűkít, mint hogy rárobbanjon a támadóra.
A pályán a látása elképesztő, a kíváló rúgótechnikájának köszönhetően nagyon jól irányít, legyen az rövidpassz, beindítás vagy 40m-es indítás.


Én nem mondanám, hoyg ő vagy ő a jobb, mert nem azonos tipusú játékosokról van szó. Inkább más-más ellenfelek ellen jobban használhatóak.
Viszont én valahogy nem tudok elrugaszkodni a pároktól. A Scholes-Carrick tengely tavaly végigjátszotta a szezont egy bajnokcsapatban, nagyon sokat tettek bele a trófea visszaszerzésébe. Jól megértik egymást, összecsiszolódtak már.
Az Anderson-Hargo is fantasztikus, nagy rangadókat hoztak le kifogástalan teljesítménnyel.(vs Pool) Hargo elvégzi a "piszkos" munkát, Anderson jobban foglalkozhat az irányítással, a támadásba való belépéssel.

sam 2008.02.27. 22:26:26

Tomi hozzászólását értékelem, sztem teljesen igaza van. A jelenlegi keretben sztem Carrick kell legyen az első számú KPK, feltéve hogy Scholes nem javul. Ha Scholesy visszanyeri tavalyi formáját, akkor beindul a henger. Ha már mindenki leírja a jövő csapatát: (kicsit messzebbre ugrunk az időben :D)
------------Foster---------------
Simpson---Rio-------Vidic----Evra
Bentley--Carrick--Anderson--Nani-
---------Rooney-----Brandy-------

Jól látjátok, se Ronaldo se Tevez. Sztem ők ilyenkor már máshol lesznek. De remélem nálunk lesz Premier League-s focista Welbeck, Eikrem, Eagles, Pique, Gibson, Evans és a többi tehetség! Pl Eaglest szívesebben látnám a szélen mint Nanit, de jelenleg kicsit irreálisnak tűnne, mert a portugál tuti hogy itt marad ha a vezetőségen múlik.
Amúgy Anderson érkezésének nagyon nem örültem, de a formáját és a hozzáállását látva kellemeset csalódtam. Sokkal jobban felvette a ritmust, mint azt akárki elvárhatta volna.
Bentley sztem jó igazolás lenne, engem legalábbis meggyőzött a játéka. (és Rooney is hasonlóan nyilatkozott :P)

cs_laca 2008.02.27. 22:35:26

Szerintem Carrick nagyon jó. Nem csak a NCastle ellen voltak jó labdái, hanem pl. az Arsenal ellen is-ő adta Naninak azt a gólpasszt-úgy a félpályáról.
Egyetértek Tomival, Carrick inkább ad zseniális labdákat, mint gyönyörűen szerel. Aki mindkettőt tudja, azt úgyhívják, hogy Paul Scholes:-)
De nekem így is jó, és szép a MU.

larry 2008.02.28. 11:48:36

nekem hargoval az a bajom, hogy amennyivel több labdát szerez pl carricknél, annyival többet is ad el...kapkodó, ösztönös játék jellemzi, míg carrick lát, és gondolkodik a pályán...hargo inkább zúzni jó minden esetben kell mellé egy irányító, míg carrick és anderson ezt képesek megoldani maguk is...részemről egy voks az anderson carrick tengelyre scholesal előttük... (a régi szerepében, közvetlen a csatárok mögött)

Kovinho 2008.02.28. 12:14:13

Larry: Igazad van! Amúgy én is jobban kedvelem Carrick-et, és ami a legszebb, hogy akik közt most a legjobbat keressük, mind angolok, és mind jó játékosok! Kivéve Anderson, hiszen Ő brazil, de persze kurva jó játékos ;)

Peety 2008.02.28. 13:09:21

Larry:
Ha Scholes-t raknád a támadók mögé akkor kit veszel ki a csapatból????

cccp23 2008.02.28. 13:50:48

Érdekes, hogy tavaly még mindenki szidta Carrick-et, hogy "mekkora sz'r", és nem ért meg 18 millió fontot. És most mi van???? :D Nélküle nem lettünk volna bajnokok. Tomival egyetértek, 1-2 év, és ő lesz a legjobb angol kp-s.

Roo 2008.02.28. 13:59:04

cccp nekem Rooney,Anderson,nani a három kedvencem

larry 2008.02.28. 16:04:09

Peety, én ezt próbálnám meg:

- - vds - -
gary - rio - vida- evra
-- carrick - anderson --
ronaldo -------- giggs/nani
----------- scholes-----
--- rooney--------------

scholes sztem néha kicsit lassú már a középpálya tengelyébe, viszont tudjuk, hogy olvassa a játékot, és bármikor képes gólpasszt adni ill 20méterről gólokat lőni....

Peety 2008.02.28. 19:37:13

Tehát a válasz a kérdésemre röviden: Carlos Tevez...:D

Szerintem a mostani formát nézve Scholes és Giggs csak arra jók (lehet hogy nem értetek egyet velem) hogy önbizalmat adjanak a többieknek...
És van egy olyan rossz előérzetem hogy Garyvel is ez lesz... :'(

Meg kéne szerezni sztem Lahmot mert vele olyan lenne a védelmünk hogy ...(keresem a jó szót) ... SZUPER.

Az én csapatom:

------VDS------
Lahm-Rio-Vida-Evra
Roni-MC-And-Nani
Wazza------Tevez

sam 2008.02.28. 20:42:37

Scholes és Giggs már nem abban a korban vannak, amikor villognak a pályán, és mindenki rájuk figyel. Most már inkább az érződik, ha nincsenek ott. Bár Scholes eddig nem hozza a tavalyit, de még van 1-2 meccse belejönni. Giggs is fog még idén örömet szerezni nekünk, ahogyan Nani is.
süti beállítások módosítása