HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.02.23. 11:57 koska

Nani nem cirkuszol többé

Nani nem cirkuszol többéNani ígéretet tett arra, hogy nem szórakozik többet ellenfeleivel. A fiatal játékos az Ágyúsok játékosainak és edzőjének ellenérzését egyaránt kiváltotta az általa rendezett „cirkusszal”, William Gallas fizikailag is elégtételt vett rajta a mérkőzés folyamán. Ezeknek az időknek azonban vége, legalábbis Nani állítása szerint.

"Portugáliában többször is tettem ilyet, ott ezt inkább egy szórakoztató mutatványnak veszik, nem azért csináltam, mert nem tiszteltem az ellenfelet. Profi játékos vagyok, aki nem tesz ilyet, de azt elismerem, hogy így is lehetett értelmezni. A meccs után Sir Alex Ferguson odajött hozzám és azt kérte, a továbbiakban tekintsek el az ilyesmitől. Természetesen beleegyeztem, hiszen mindig követem az edzőm utasításait," - mondta a villámléptű cselgép, aki azt is elárulta, Ryan Giggs segít neki a legtöbbet, a walesi gyakran látja el tanácsokkal, hiszen azt szeretné, ha visszavonulása után a portugál venné át a helyét a bal szélen. (pepsifoci.hu)

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr75351228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovinho 2008.02.23. 12:30:08

Jóhogy leállította Fergie, és Nani is beismeri, nem szabad ezt tennie! Tudom, a foci a szórakozásról szól(na), azonban ez Anglia, nem Portugália, itt a játékosok ezt nem nézik jó szemmel, és ezért gyakran rendesen odalépnek. Most jön ezentúl az "okos enged, szamár szenved szindróma".. :) A másik, ami tetszik, hogy nagyon úgy néz ki, Nani nagyszerű pótlása lesz a "walesi varázslónak", jól cselez, tartja a labdát, harcol érte, és képes felprögetni a játékot, minden szinten hasonlít Cristiano-ra, bár van még mit fejlődnie. De az biztos, hogy lesz olyan szinten, vagy még jobbon is. Én jelenleg picivel gyengébbnek tartom, viszont előny, hogy "kétlábas" játékos, és eltud sülni mindkettő, ezt idén tapasztalhattuk már! Utoljára, de természetesen nem utolsó sorban: Ma nyerni kell! Go United!

gozso 2008.02.23. 13:01:49

Nani nagyon sok mindenben van olyan jó már, mint Giggs, veszélyesebbek a beadásai, gyorsabb, gólveszélyesebb,összességében én jobban meg vagyok vele elégedve mint Giggssel.

Gege 2008.02.23. 14:18:47

Igazából Naninak egyetlen dolgot nemszabadot volna csinálnia...Itt arra gondolok mikro saját kapuja felé elkezdett fejelgetni és dekázgatni!Ez természetesen klasszis megmozdulás volt,és megmutatta hogy mikre is kéeps a srác,de nem focimeccshez illő!Nani nagyon jól varázsol a labdával,de arra amit az Arsenal ellen csinált nincsen szükség!Ezzel a saját testi épségét is veszélezteti!És itt villan az,hogy mi történne Kerlonnal ha a PL-ben játszana!

Roo 2008.02.23. 14:57:35

Szerintem se kell de ott kellet az Arsenalt minnél jobban meg kellet alázni ugy kellet megérdemlik föleg az az igen szinpatikus Gallas!!!

MANJUU 2008.02.23. 14:58:12

Igen, én is örülök ennek, nem szeretném, hogy valamelyik elvetemült lerúgja őt...Ez azt gondolom, hogy kellett, a legutóbbi 2-2...szerintem nem én vagyok az egyetlen drukker, aki kicsit bepöccent, hogy az utolsó percben egyenlítettek, úgyhogy egy nagy verés és egy kis egészséges alázás a legkevesebb amit kellett kapniuk:):P

MUfan 2008.02.23. 15:25:43

nos
én örülök neki h megalázta azt a parasztot
ugyanin slvasta egy interjút még a meccs előtt, amiben az aparaszt azzal feszített, h a MU játékosai arrogánsak és nagyképűek, C.Ronaldót pedig nem lesz nehéz megállítani, ezért nem lesz nehéz megnyerniük a meccset...
na most ki sajnálja??

sam 2008.02.23. 20:38:56

Szerintem is vannak nagyképű játékosaink, és ugyan Nani nem a kedvencem, de tetszett amit csinált az Arsenal ellen. Egyébként nem is Gallast alázta meg, asszem Hoyte volt az annál az ominózus esetnél.

saltanus 2008.02.23. 21:51:54

ez ugyan olyan dolog mikor Ferige megerte arra hogy e hatraszaltozzon tobbe mert ez veszelyes,az is veszelyes... csak csinalja ha jol eski!!!\
megkell alazni a jo kurva annyukat a szaros Sarzenallak, rohadt favagok!!!
süti beállítások módosítása