HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.02.22. 12:42 koska

Lahm lehet Brown utódja

WesEgyre tovább húzódnak a hosszabbítási tárgyalások Brown ügynöke és a United között. Wes a jövőben heti 65 ezret szeretne zsebre vágni, de David Gillék csak 55 ezres szerződéstervezettel álltak elő.

"Megtettük az ajánlatunkat, innestől kezdve minden csak rajta múlik. A mai futballban a játékosok gyakran az ügynökeik elnyomásában élnek, és ez nagyon elszomorít engem. Wes 12 éves kora óta van a klubnál, de ez manapság már cseppet sem számít." - nyilatkozta Sir Alex Ferguson.

A Daily Mail forrásai szerint Lahm fogja pótolni a nyáron ingyen továbbálló Brownt.

34 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr29349733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scholes18 2008.02.22. 12:44:25

Lahm Brown helyett? hát az álomszép lenne, Brown sajnos nem ilyen magasszintű csapatba való!

kiskcsa 2008.02.22. 12:50:51

Én azér sajnálom, hogy HA elmegy. Ő egy igazi sajátnevelés...ennél többet nem mondanék.
De sajnos az is igaz hogy csak csere ember...és az is maradna.
Az ügynökökről nem beszélnék mert még csúnyát mondok!
(örülnék ha mégis maradna)

Szabi7 2008.02.22. 12:51:29

Oké..jöjjön Lahm...nagyon jó játékos...én örülnék neki ha hozzánk igazolna,de nagyon nehéz lessz őt megszerezni...de ha jönne,akkor még nagyobb stabilitást is hozna a védelembe,az pedig fontos lenne..

koska · http://www.united.blog.hu 2008.02.22. 12:54:58

szerintem házon belül is meg tudnánk oldani a pótlását.. Neville nemsoká' visszatér aztán Simmo meg Pique is ottvan.. ne vásároljunk már mindig :/ bár tény hogy Lahm remek játékos..

kiskacsa 2008.02.22. 13:03:34

sztem házon belül csak a jv poszt cserét tudnánk megoldani...

Bazsi 2008.02.22. 13:10:02

Hát én naon örülnék Lahm-nak!!! Kivert jó játékos!!!:D Jöjjön nyáron Lahm és Benzema! Távozzon Saha és Brown!!! Ők már nem MU szintűek! Bocsi ha valakit megbántottam a mondatommal!!!

Tommy_ 2008.02.22. 13:15:45

Lahm balhátvéd nem? amúgy meg már a faszom kivan h miondig basszuk a pénzt...ott van simmo mér nem lehet bedobni a mélyvízbe? :(

MANJUUU 2008.02.22. 13:21:50

De pedig év elején még Brown tök jól funkcionált mint jobb bekk...nemértem mi történt ilyen hirtelen...de tény, hogy mostanra "visszanyerte" a tavalyi formáját, ami nem a legjobb...min.egy evra szintű játékos kellene a jobb oldalra is. És szerintem O'Shea jelenleg van olyan jó mint Wes...mégiscsak egy nagy ló, ha épp nincs tutyimutyi kedvében, akkor jól tudna teljesíteni jobbkekként. ÉS LAHM jöjjön csak!!:)

kiskacsa 2008.02.22. 13:43:19

Egyébként nem tudom miért csak Lahm van megemlítve...sztem vannak sokkal jobb altrnatívák, bár tény hogy Ő is jó játékos és ha már szóba került: mindkét oldalon játszik...amisztem nem egy utolsó szempont.

Roo 2008.02.22. 14:17:13

Sztem jobbhátvéd ha vkit akkor Richardsot mást sztem ne nagyon de sztem arra megy ki az egész amiben igaza is van h csak nagy pénzből lehet alkudni!

kiskacsa 2008.02.22. 14:37:34

Richardson a egyik lehető legjobb lenne...csak egy a cink: hogy a City-nél van:(

én 2008.02.22. 14:51:07

A city-ben nem játszik semmiféle richardson, őt richards-nak hívják, két külön név
Én amúgy nagyon örülnék lahm-nak, de félek hogy nem elsz belőle semmi. Tommy: Lahm jobb és balhátvédet is tud játszani, amúgyí meg nem kell a pénzt féltened, van elég a klubnál, nem fogunk csődbe menni egy igazolás miatt...

én 2008.02.22. 14:54:16

És remélem hogy silvestre is menni fog, jöjjön helyette a readingből shorey, ő valamivel fiatalabb mint silvestre és jobb is, a padozást is vállalná.
micsoda védelem lenne
vds;lahm,fedinand,vidic,evra..

FlacK 2008.02.22. 15:04:53

Mit nem elég neki 55e? Nincs akkora játékos, hogy most ő diktáljon. Persze tisztelem, mivel saját nevelés, és mert (eddig) hűséges. De én pl. örülnék, ha a unitedben játszhatnék, még fizetnék is érte, neki meg nem elég az az 55e, pedig nem kevés pénz az! Evra is mennyit keres? 30e? És az is 10 milla FT körül mozog, havonta...

dejavubazz 2008.02.22. 15:19:05

kiskacsa 2008.02.22. 14:37:34
Richardson a egyik lehető legjobb lenne...csak egy a cink: hogy a City-nél van:(

Richardson a Sunderlandnel van, kozeppalyas es tavaly nyaron adtuk el. =)

-----

Lahmnak egyebkent orulnek is meg nem is. Egyreszt nagyon jo playernek tartom, jo korban is van, mindket szelen tudja tolni, de ha erkezne nyaron, Simmmo megint nem sok lehetoseget kapna. (Ha Brown helyett is csak ennyiszer jatszhatott a srac a szezonban, Lahm helyett vajon hanyszor jatszatna SAF?)

Mythic 2008.02.22. 15:54:55

Wes 12 éves kora óta van a klubnál, de ez manapság már cseppet sem számít." - nyilatkozta Sir Alex Ferguson. - ha ezt Ferguson sem tartja tiszteletben, akkor nem tudom mit vár a játékosaitól. A tarcsiban sorakoznak a fiatal tehetséges srácok, erre csak a leigazolandó nevek ropkodnek, meg 17-18 éves brazilokat igazolunk még oda is. Hiába szeretne itt Fergie is már a sajátnevelésrol, meg ilyenekrol beszélni, o sem tesz meg értuk semmit, akkor mit vár a játékosaitól? Félig meddig megértem Brownt, idén sok lehetoséget kap, de jovore meg ha Gary visszatér újra le lesz szarva a feje, hiába van 12 éve a csapatnál. Most két lehetosége van, vagy 65-ért uldogél a cserepadon, és legalább anyagilag jól jár, vagy elmegy egy másik csapathoz kezdonek kevesebb pénzért.

larry 2008.02.22. 16:09:20

pont azért mondta fergie is a 12évet...nem érzed az iróniát?
amúgy brown nem tudom mit képzel magában...megnézi a meccset gondolom, látja evra teljesítményét is aki hetente 30k t kap (egyenlőre) és van pofája azt mondani, hogy neki az 55 nem elég...na ez már kezd egy kicsit heinzére hasonlítani...NAGYON örülnék neki ha brown elhúzna egy hozzá illő csapathoz...aztán gyorsan rájön majd...
lahm meg jöjjön csak, minden téren fejlettebb brownnál...és unom már, hogy mindencsapt erre épít ellenünk...

Mythic 2008.02.22. 16:18:18

Nem érzem, szerintem Fergie ezzel arra utalt, hogy tiszteletben tarthatná a klubot, és huségbol kevesebb pénzért is el kellene vállalnia. Lahmnak orulnék én is, szimpatikus srác, csak ha már o 3-4. név már megint akik érkeznek, akkor bárki is jon elég keseru szájízzel fogadom, mert újra szétbasszák a csapatot. Az Arsenal 0 angol játékossal állt fel a MIlan ellen, remélem hamarosan betesznek nekik egy min. számú hazai játékos kotelezo játszatásával. Mert mindegy milyen nemzet vagy, csak pénzed legyen és már a világ legnagyobbjai kozt is van 2-3 év alatt.

larry 2008.02.22. 16:54:46

eszem ágában sincs vitatkozni de a két commented csöppet ellentmondásos...én az utóbbiként értelmzetm saf szavait...
szal ezek nem ellentmondásosak:

-Wes 12 éves kora óta van a klubnál, de ez manapság már cseppet sem számít." - nyilatkozta Sir Alex Ferguson. - ha ezt Ferguson sem tartja tiszteletben, akkor nem tudom mit vár a játékosaitól.
vs

-Fergie ezzel arra utalt, hogy tiszteletben tarthatná a klubot, és huségbol kevesebb pénzért is el kellene vállalnia

kiskacsa 2008.02.22. 16:55:32

én: én kérek elnézést...a Micah gyerekre gondoltam

Mythic 2008.02.22. 16:57:54

Én sem akarok, de én nem érzem az ellentétet a két comment kozott. Fergie elvárja a huséget, amíg o nem úgy bánik a csapat régi vagy fiatal tagjaival, ahogy cserébe illene. Ezt akartam mondani, ha félreértheto voltam akkor bocs.

sam 2008.02.22. 17:28:19

Mi a szarért nem lehet kipróbálni Simmot??? Persze, már megint el kell költenünk néhánymillió fontot, jöjjön csak új ember, Simpson meg a többiek húzzanak a picsába.

Tommy_ 2008.02.22. 17:31:07

egyetértek sam...

Gege 2008.02.22. 18:33:14

FIgyeljetek ide...Simmo kurvanagy tehetség,ez kész tény,viszont nemlehet normális jobb hátvéd nélkül kihúzni 1 szezont!Ha Simmo lesérül akkro kit rakunk a csapatba?!Nem vállalhatunk ekkroa kockázatot,emrt ez a csapat a világ egyik legjobb csapata!Az nem kérdés hogy pár meccsen bekell tenni Simmo-t is,gondolok itt a feljutók elleni meccsekre,vagy a gyengébb középcsapatok ellen!Egy 18 ill. 19 éves srác nem lehet biztos pont egy csapatban!

sam 2008.02.22. 18:36:51

Azért lehet, mert az idei Anderson az. Am tényleg nem lehet 1 emberre építkezni. DE: Simmo, Brown, O'Shea, Pique és Hargo is bevethetők jobbhátvédben, akkor sincs sztem égető szükség új védőre, ha Nevillnek nem sikerül a visszatérés és Brown távozik. Sztem egyik se fog bekövetkezni.

Mythic 2008.02.22. 19:23:00

És mégis szerintetek 2 év múlva majd Lahmot kinyomja a csapatból Simmo? Hát a nagy szart, ha naon visszafogott a srác és imádja a klubot, akkor lehet kihúzza azt a 5-6 évet mint most Brown, vagy elhúz innen a jó fenébe. Ha lesérul valaki, azt idén is megtudtuk oldani. Olyan világsztárokat igazolunk, akik nem fognak kispadozni, így a fiatalok maradnak ott ahol eddig is voltak, a tarcsiban.

Wazza 2008.02.22. 20:49:10

Brown nem akkora játékos, hogy ennyire követelőzzön. Egyértelműen a csapat gyenge pontja, sztem nyáron menni fog.
Pique nem jobbhátvéd, ezt felejtsük el.Túl magas és nehézkes ahhoz a poszthoz, az ő helye belül van. Gary remélem meggyógyul már, nagyon kellene. De sajnos ő sem fiatal, 32-33 évesen már nem fogja végig bírni a szezont egyedül, gondolni kell a pótlására. Erre tökéletes lenne Simmo, nagyon jól támad, jól cselez és a beadásai is pontosak. Idén több szerepet kéne kapnia,hogy rutint szerezzen, simán be lehetne tenni 1-1 bajnokin.Annyira nem lógnak ki, sőőt...Ezenkívül ott vannak a Silva ikrek is, gondolom nem véletlenül igazoltuk le őket közel 5m fontért.

Ha Gary teljes értékű lesz, akkor sztem nem kell senkit igazolni, mert van utánpótlása akkor is ha Brown elmegy. De ha továbbra is sérült lesz, akkor elgondolkodtató az igazolás, mert Simmora meg vmelyik Silvara nem lehet rábízni a jobboldalt.
Gary függő a nyári költekezés,de ha úgy alakulna, akkor Lahm elég jó választás lenne!!

Richardson 2008.02.22. 22:28:43

Nem értem,h miért örültök szinte kivétel nélkül annak,h lehet Wes elmegy.Sztem annyira nem volt rossz idáig,persze az igaz,h vannak nála jobbak is!Azért elég sokat padozott a múltban,szal sztem szereti a csapatot.És én remélem maradni fog!!Jó lenne,ha legalább mi megtartanánk azt a jó szokásunkat,h van angol a kezdőben!Brown helyett majd jönne egy német(aki egyébként sztem is nagyszerű játékos),előbb-utóbb Giggsy sem lesz,Scholes sem,Carrick és Fletcher meg majd szép lassan megunja,h olykor még cserének sem férnek be!Aztán ki marad az angol bajnokcsapatnál angol?Rio és Wayne?Meg esetleg Hargo?Bezzeg a triplázáskor 11 játékosból minimum 8 brit volt!A magam részéről ezt nagyon sajnálom,h ennyi külföldit igazolnak a klubok!

cccp23 2008.02.22. 23:26:43

Lahm-ot én is szeretem, de inkább Simmot favorizálnám, nagy tehetség. Ha meg igazolnánk valakit, legallább angolt kéne (pl: Richards).

MANJUU 2008.02.23. 00:31:25

Válasz Richardson üzenetére: Carrick véleményem szerint Anderson mellett a legjobb belső középpályásunk, a rotációs rendszer következménye lehet csupán, ha néha padozik...

És azt kell hogy mondjam, hogy a jobb oldal messze a leggyengébb pontja a csapatnak, ha védekezésről van szó, akár a középpályán akár hátul...Brown egyszerűen nem Manchester szintű játékos, Ronaldo meg rém gyenge, ha hátul kell teljesíteni:D Ha hátul próbál ügyeskedni abból általában gól van..:D

Gege 2008.02.23. 14:29:09

BEVETHETŐK!De a jó teljesítmény,és az hogy valaki "bevethető" nagyon eltérnek egymástól!Simmo tényleg nagyon tehetséges,egyet értek mindenkivel aki ezt mondja,de nem biztos pontja a csapatnak,úgy ahogyan Anderson sem!Ráadásul gondolj bele hogy Anderson lehúzott 2 évet a Portóban ahol stabil kezdőember volt!Nagy meccstapasztalata volt,már akkoris mikor idejött!

sam 2008.02.23. 14:32:55

Akkor adjuk kölcsön Simmot, de ennél minden jobb h 3x20 percet játszik egy szezonban. Egyébként Hargo, aki a Bayernben jobbhátvéd volt (nem 1 BL meccsen), az a PL-ben is lehetne az. Leglábbis Brown szinten mindenképp, sőt.
süti beállítások módosítása