HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.02.21. 12:34 Tommy_

Ronaldo szemébe lézerrel világítottak!

Sir Alex Ferguson panasszal fordult a Nemzetközi Labdarúgó Szövetséghez, miután a tegnapi Bajnokok Ligája nyolcaddöntőben Cristiano Ronaldóra lézerfénnyel világítottak a Lyon szurkolói.

Az 1-1-es döntetlenre végződött összecsapás eredménnyel Ferguson elégedett, ám a portugál játékosával való bánásmódot nem hagyja szó nélkül. Ronaldót - legfőképp az első félidő alatt - azzal próbálták megzavarni a hazai drukkerek, hogy zöld színű lézerceruzával világítottak célzottan a játékos szemébe.

"Jelentettük az esetet az UEFA-nak" - nyilatkozta felháborodva Ferguson. "Már a találkozó előtt észrevettük, hogy kiszemelték maguknak Ronaldót, de a rendezők nem tudtak úrrá lenni a helyzeten" - tette hozzá a mester.

29 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr40348361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskacsa 2008.02.21. 12:51:16

erre inkább No comment, mert még csúnyát mondanék...

cccp23 2008.02.21. 13:07:17

Ennyire alattomos kis f'szokat... Ráadásul ez a saját csapatuk megalázása is, mivel sztük ezek szerint a csapatuk szabályos eszközökkel nem tudná megverni a MU-t.

Ekkora tuskóságot, ez nagyon nem sportba illő. Nem értem, hogy a szurkolótársak mért nem állították le őket. Ráadásul ha jól tudom, ilyen lézerrel maradandó szemkárosodást is lehet okozni, nem????

Márkó 2008.02.21. 13:16:58

ennyi a Lyon... OT-n már nem lesznek ceruzák...:D

MUfan 2008.02.21. 13:32:42

pffff remélem ugy b*sszák ki őket a BL-ből hogy a lábuk se éri a földet
mondjuk hogyha ők nem, akkor megtesszük mi:D

Kovinho 2008.02.21. 14:03:53

Szemétség, undorító.. Elég szép, hogy idáig fajul a foci. Amúgy a nagy franciák meg olaszok az ilyen kötöszködős banda, Real szurkolót hátbaszurtak olaszok, vajon még most is az olasz szurkálós az ártatlan? :O

MUfan 2008.02.21. 14:04:59

ja olaszoknál MU-osokat is hátbaszúrtak rohadnak ki az összes as drukker bele(már elnézést...)

Wazza 2008.02.21. 14:22:22

Ezen a képen jól látszik a lézer!! Amúgy azt hallottam, hogy a West Ham ellen is történt ilyen, amikor Ronaldo mellélőtte a 11est!Undorító!!!!
www.skysports.com/story/0,19528,11667_3175780,00.html

Tazo 2008.02.21. 14:51:04

Aki nézte a meccset és élesszemű volt, az egyik helyzetnél élőben is láthatta. Monjduk szerintem rohadt feltűnő volt. Még vissza is játszották.

Wazza 2008.02.21. 14:55:35

Igen én is láttam már a meccsen.

Mythic 2008.02.21. 15:12:19

Errol csupán annyit, hogy más szemébe vajon miért nem világítottak? Nem szép dolog, de egy mindennapi eszkozzel ez végbeviheto, szóval egyre gyakrabban fogjuk a pályá mellett látni. Max szerelnek fel olyan kapukat is, ahol ezeket kiszurik.

MÁJTIKA 2008.02.21. 15:15:51

Én tnap egyből kiszúrtam írtam is :D


MÁJTIKA 2008.02.20. 20:52:49
Láttátok Croni lövéséél a visszajáccást! Zöld lézerfények voltak rajta! Ugyanien lézerrel vakították el a német játékosokat a német osztrák válogatott meccssen! Majd figyeljetek! Ien aljas geci franciák!
MÁJTIKA 2008.02.20. 20:55:19
www.foci24.com/index.php?ugras=hirolvaso&hirszama=25393
ennek lesz még viszhangja! Mármint h a mai meccsen is!

Wazza 2008.02.21. 16:10:46

29mp-nél lehet látni a lézert

uk.youtube.com/watch?v=avK_2pZ8MiU

Szabi7 2008.02.21. 16:21:56

Ezt az esetet énis láttam...mikor ismétlés volt,azthittem h a Spocast-al van vmi,dehát nem...nagyon sportszerűtlen volt,az biztos..ennek lesz még utóhatása..am. ezekkel a franica csapatokkal annyi baj van..tavaly a Lille,mostmeg a lyon...na mind1..a visszavágón bedaráljuk őket..GO MU!!!

Rooney10 2008.02.21. 17:04:30

Cinkelés!!!:):@

MUfan 2008.02.21. 17:11:06

aztarohadt...
látommár
ilyen fopátlanul...
a büdös k***a annyukat

Gege 2008.02.21. 17:37:32

Az az igazság,hogy ez a legnagyobb baj a mai fociban!Nem arról szól,hogy játsunkés élvezzük,hanem a pénzről és arról hogy hogyan csaljunk,hogyna nyerjen a csapatunk,és hogyan szabotáljuk a másikat!Tökmind1 hogy milyen eszközökkel!

sam 2008.02.22. 17:30:19

Most nem azért, de sztem ugyanilyen szánalomra méltó, gusztustalan dolog a színészkedés. Ne sírjon Ronaldo, mert az ugyanakkora csalás mint ez.

Kovinho 2008.02.22. 18:25:12

Sam, ez pont így van, ahogy mondod! Én is utálom, ha Ronaldo-tól elveszik a játékszert kicsit erőszakosabban, és rögtön elesik, majd reklamál egy sort.. Ez is sportszerűtlenség, azonban ez a lézerezgetés 2szer akkora szerintem..

sam 2008.02.22. 18:31:45

Nekem leginkább azzal van bajom, amikor úgy esik el hogy a lassításon egyértelmű hogy hozzá se értek.

Kovinho 2008.02.22. 18:34:44

Azt én sem szeretem, főleg, ha amiatt kapunk 11-est, bár idén csak egy meccsen, a Derby ellen csinálta 3-1nél, szóval ezt még megbocsátom neki.. :D

MUfan 2008.02.22. 18:41:14

1. nem tom ha egy rohadt nagy stopli jönne a lábadb felé 1000-el akkor te meiket választanád: a kórházbamn feküdni 1-2 hónapig vagy kapni 1 11-est
2. ez sztem hatlmas köcsögség, hogy ilyet mernek csinálni. ezt meg kell akadályozni, csak sajnos a mai fociban ezt már a PL meg az UEFA nem meri megtenni, de sztem automatikusan (bár igen drasztikus de sztem más lehetőség nincs) ki kellene zárni az adott sorozatból a csapatot(ha kupa pl. BL,FA, stb.), ha pedig PL-meccsen van, akkor egy 10 vagy 5 pontos büntetés, és a meccs 3-0-ra elvesztése lenne a büntetés
csak ilyen módszerekkel lehet megakadályozni ennek a lézernek a továbbterjedését, mert ha nem, akkor túlságosan elszaporodik

sam 2008.02.22. 18:43:52

MUfan: azért amikor kivetődik a kapus, és földobja magát akkor sztem a stoplija 1-2 méterre van a lábától. Mindenki világosan látja (aki akarja látni), hogy Ronaldo rendszeresen színészkedik. Ezt soha nem fogom elnézni neki.

MUfan 2008.02.22. 20:19:49

Ronaldo ahhoz képest nem is szinészkedik sokat, és azt is jól csinálja
nézd meg mondjuk a drogost:
ő hányszor dobaj fel magát meccsenként?5-ször, 6-szor? és ő azért nincs rivaldafényben emiatt mert: míg Ronnie ugy esik el h mindig tizit vagy szabadotn kapunk érte, addig a drogos ugy szokott, hogy a legközelebbi védő 2m-re van, és akkor is úgy,hogy kettőt szaltózik aztán 3 percig lentmarad a füvön

sam 2008.02.22. 20:50:52

Ehh...mihez képest nem színészkedik sokat? Leszarom hogy jól csinálja vagy sem, nem ilyen olaszos eszközökkel kell nyerni. (főleg ha már menne másképp is :I)

MUfan 2008.02.22. 22:21:38

1.(asszem megint igy pontokba kell irnom) ez inkább spanyolos mint olaszos eszköz, azokra inkább jellemző, bár azért az is röhejes volt amit gattuso az ősember csinált anno
2.a drogoshoz képest, vagy bármeik szarca vagy real margit játékoshoz képest

Mythic 2008.02.23. 09:33:45

MUfan Ronaldo jól csinálja? Szerintem szornyen! Ha tényleg felrúgják a tizenhatoson belul, inkább már be sem fújják a bírók, mert ismerik ot! Szerintem ezért foleg Angliában nagyon sokan lenézik, mert mindig arról beszélnek Angliában mit megengednek a bírók, szóval nem kaptak szívrohamot egy kis reklamálástól. Erre a srác az elején annyiszor vágta fel magát ahányszor csak tudta, most meg már szerintem az anyja sem hisz neki. :D A valódi szabálytalanságokat nem fújják be nekunk, szerintem ez a hiba. Meg én azt szeretem látni, amikor kuzdenek váll váll ellen a labdáért, meg ha egy kicsit kap is, felugrik és rohan tovább a labdáért. Na ezt Ronaldotól még nem láttam, csel kozben ha valaki 10cm-re megkozelíti, akkor a lábai már magasabban vannak mint a feje. :S Pedig nem tunik olyan gyenge srácnak, akinek ez az egyetlen esélye. Természetesen, ha jó helyen szabálytalankodnak ellene, meg tényleg osszekoccintják a bokáit, akkor maradjon lent a Foldon, de idáig csak 5-bol egyszer jutunk el, mert már azelott repul mielott fizikai kontaktus lehetne. És a sérulés-fájdalom veszély? Hát kapja már be, ha heti 140000 fontért félti a kicsi lábacskáját, menjen freestylosnak. Ez olyan mint, hogy tegyuk biztonságosabbá a F1-t. Senkinek sem kotelezo ott lenni, megis fizetik oket, a múltban sem rinyált senki, amikor havonta haltak meg versenyzok. De most amikor már milliókat keresnek, hát akkor úgy nehéz lesz elkolteni ha megsérulnek szegények.

MUfan 2008.02.23. 11:28:47

ha megnézed komolyabb cselek közben mindig csak akkor esik el ha felrugják, inkább végigviszi
egyébként, mint mondtam akkor nézz meg egy spanyol bajnokit: na ott vannak röhejes esések(Kanoute múltkori szarca elleni elesése például, mikor a védő volt vagy fél méterre tőle) persze tudom h mi lesz itt mindenki válasza:
hogy ez nem spanyolország
és igazatok lesz
én sem szeretem mikor Ronaldo dobálja magát, és még csak nem is vagyok nagy Ronaldo fan, csa annyira szeretem őt mint bármeik United játékost
de azért megpróbálok rávilágítani, hogy nem ő az egyedüli példa erre, holott ti gyakorlatilag úgy beszéltek róla

Mythic 2008.02.23. 12:05:59

Nem nézek spanyol focit,éppen ezért. Más ország bajnoksága rohadtul nem érdekel, nekem csak egy az angol meg a skót. 9évvel ezelott kezdtem el angol labdarúgást komolyabban figyelni, most még szép ha nemtetszésunknek adunk hangot, hogy itt is elkezdik azt ami miatt, pont nem egy spanyol csapatnak kezdtunk el szurkolni. Az MU-ban messze Ronaldo a legnagyobb színész. Aztán meg szemétkednek vele, hát kérem vagy tessék tisztességesen játszani, vagy viselje az atrocitásokat. Ha neki ez túl kemény, menjen Spanyolországba, melegebb is van meg tobbet is sut a nap.
süti beállítások módosítása