HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.02.17. 14:30 CanTiii19

Fletcher elégedett

Mint Darren Fletcher elmondta örül az Arsenal felett aratott nagy különbségű győzelemnek és bízik benne, hogy valamennyire sikerül feledtetni a hétvégi City elleni kudarcot. A skót játékos véleménye szerint tegnap este az egész csapat a topon volt és akár nagyobb arányú is lehetet volna ez a győzelem. Góljairól szerényen csak ennyit mondott: "Jókor voltam a jó helyen. A lényeg, hogy immáron a következő fordulóban tudhatjuk magunkat."

39 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr6342734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maggot 2008.02.17. 14:41:39

Jól olvasni ezt a hozzá állást!
Remélem mindenki így van vele és küzedeni fognak h minél jobb teljesítményt adjanak ki magukból:)

WaZzaP 2008.02.17. 14:53:13

Fletch tnap nagyot nyujtott az egész csapattal, de amugy érdekes hogy a 4gólból 3 fejes volt:)
Nagyon jó a mentalitása a cseréknek, és ezért (is) nyertünk tnap este!

saltanus 2008.02.17. 15:40:54

en nagyon kellemessen csalodtam Fletcherben!!!!
Gartulalok neki csak igy tovabb!!!

Tomy_ 2008.02.17. 16:23:22

Fletcher volt a legjobb tegnap..ilyen játékkal simán a kezdőbe tenném...nem az a lényeg h egy játékosnak milyen neve van, mennyire ismert hanem az h h játszik...ez a véleméyem..

sam 2008.02.17. 16:43:14

Szinte fáj kimondani, de Fletcher a tegnapi meccsen többet nyújtott mint Hargo egész ősszel. Nagyon örülök Fletch jó játékának, szerintem valami ilyesmi felállás lehetne a Lyon ellen:
--------VDS---------
Brown-Rio---Vida-Evra
---Fletch---Carrick--
Ronaldo----------Nani
----------Giggs------
-------Rooney--------

Persze a Ronaldo-Nani-Giggs trió állandóan cserélget meccs közben. Csak az fáj, hogy se Scholes, se Anderson nem fért oda. Az a baj, hogy annyira bő a keret hogy semmiképpen nem lehetek elégedett, mert valaki mindig kimarad :S :-)

sam 2008.02.17. 16:45:22

Jézusom....Tevez sincs ott. :O

Philipp Morris 2008.02.17. 16:48:37

Nem rossz az a felállás sam,de én Giggs helyett Tevezt játsszatnám.

sam 2008.02.17. 16:55:03

Ha reálisan nézzük, akkor lehet hogy én is, de a szívem nagyon húz Giggs felé. Tavaly is nyert egy meccset franciák ellen (Lille), most miért ne?

cccp23 2008.02.17. 17:10:05

----------VDS
Brown- Rio-Vidic-Evra
----Carrick-Hargo
Ronaldo Anderson Nani
--------Rooney


Padon: Tevez, Simmo, Giggs, Scholes, O'Shea, Saha

Nálam így nézne ki a kezdő a lyon ellen

Maggot 2008.02.17. 17:36:05

Szerintem fergie úgyse fogja most pihentetni Fletchert mert ahogy láttuk nagyon nagy formába van!
Szerintem amúgy lehet 1 csatáros játékot játszani de csak Rooney-val!!!
Rooney sokat mozog minden fele és így több tér van és többet mozognak a többiek! Láttuk h a City ellen nem megy az 1 csatáros játék!
És az is bebizonyítodott h Rooney-val több gólt lövünk!
Rooney nélkül 1-et löttünk
Rooney-val 4-et :D :D

Roo 2008.02.17. 17:36:35

cccp23 nálam is néne ki mert nem kell anyira tábadolag fellépni mert az OT-n rohadt jo a Mu és majd ott megnyeri

Sánchez 2008.02.17. 17:43:50

Azt hiszem egyértelmű, hogy Giggst, Ronaldot és Tevezt már a Lyon elleni meccsre pihentette a mester.

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-??-??-Giggs
Rooney-Tevez

szerintem tuti, hogy így lesz a két középső középpálylást nehéz lenne megjósolni.

Nameless 2008.02.17. 17:48:32

Áruljátok már el hogy miért játszanánk 1 csatárral, amikor ott van még 2 egészséges és jó csatárunk?(Tevez,Saha)Soha nem ment az egycsatáros játék,de a világ legjobb csapatának nincs is rá szüksége!

zazza 2008.02.17. 17:50:16

szerintem az alapfelállás játszik, viszont a középpályára nem hiszem hogy beteszi Andersont és Nanit a tegnapi meccs után, hanem a tapasztaltakat nyomja be. pl: Ronaldo Carrick Hargreaves Giggs..

Nameless 2008.02.17. 17:53:17

Én remélem, hogy Pique most fog játszani,neki a BL-ben már van gólja...Én Scholes-t várom a legjobban a középpályára,de van mellé 4 szuper KP-nk( Fletcherrel kiegészülve),szerencsére a Mester dolga eldönteni,h kit játszat most és nem az enyém:)

zazza 2008.02.17. 17:58:44

Fletch szerintem nem lesz bent a kezdőbe

kiskacsa 2008.02.17. 19:27:39

mekkora mákja volt a pompinak...pfff

lackóó 2008.02.17. 19:28:50

Szerintem Fletó nagyon nagyon sokat fejlődött, beért a csapathoz, és sztem nem (sokkal) gyengébb, mint pl. Carrick v. Hargo. Ha több játéklehetőséget kapna, be is bizonyítaná.

Wazza 2008.02.17. 19:30:00

Hiába remekelt mindenki tegnap,a BL az BL, ahol a legrutinosabb játékosok fognak játszani. Arsenal ellen nem szoktunk tartalékolni, most mégis több klasszis csak a lelátóról nézte a meccset, egyértelmű, hogy ők játszanak majd szerdán.
...........VDS...........
Brown...Rio....Vida..Evra
.....Scholes...Hargo.....
Ronaldo.............Giggs
Tevez..............Rooney

Roo 2008.02.17. 19:43:26

Bizony Wazzának igaza van bár Carrick lehet h benne lesz a tegnapi remek teljesítménnyel

Tomy_ 2008.02.17. 20:16:47

lackóó egyetértek...

Maggot 2008.02.17. 20:20:12

Lackóó: lehet betudná bizonyítani csak akkor eléggé érdekesen kéne döntenie Fergie-nek!
Tételezzük fel h Scholes visszavonult "egy gond-dal kevesebb"... Akkor is ott van Hargo,Carrick,Anderson,Gibson és még Fletcher oda eléggé érdekes, bár ha így fog télleg játszani akkor jó lesz!!:P

sam 2008.02.17. 20:38:27

Najó, így jobban belegondolva tényleg minden bizonnyal a BL-ben rutinos játékosok játszanak majd, tehát Scholes ott lesz a kezdőben, és valószínűleg Rooney-Tevez csatársor lesz. Mindenesetre a középpálya nagyon fontos lesz, mert Juninhoékat egy dolog hogy meg kell szűrni, de még szabálytalankodni se nagyon szabad, mert 35 méterről már veszély! Fletch és Nani szerintem nem lesznek kezdők, de arra mindenképpen jók hogy lendítsenek a csapat játékán az utolsó 20-30 percre! (mintha eddig csak "kényszerből", rutinszerzés miatt játszottak volna 5-10 perceket).

EricCartman 2008.02.17. 20:40:28

inkább ilyen gondja legyen fergienek, minthogy azon kelljen parázni h kevés a középpályás, és rio-nak kell kp-t játszania mint tavaly:D

Wazza 2008.02.17. 20:41:19

Azért Fletch nem áll azonos szinten Carrickel vagy Hargoval. Oké hogy nagyon harcias, látszik rajta, hogy nagyon hajt, de technikailag le van maradva. Nem ad olyan labdákat mint Carrick, aki ezt megteszi jobbal-ballal egyaránt,nagyon jól lát a pályán, Hargo világklasszis, bárkit ki tud venni a játékból.Kitűnő a rúgótechnikája ,viszonylag gyors és jól cselez.
De tény, hogy Fletch az utóbbi 1-1.5 évben rengeteget fejlődött és vkp szerepkörben bármelyik meccsen bevethető. Jó, hogy van ilyen játékos is a keretben, van, hogy hetekig nem játszik, utána meg egy ilyen teljesítménnyel rukkol ki.

cccp23 2008.02.17. 22:13:09

Sztem akkor is egycsatáros biztonsági játékot játszat majd SAF. Bár, most tényleg nagyon nem irigylem. Az fa meccsre beküld egy "tartalékos" csapatot, hogy pihentesse a többieket, erre az a csapat legyűri az arsenalt 4-0ra...

sam 2008.02.17. 22:18:35

Hirtelen hogy megsokszorozódtak a gondok :D
Amúgy nálunk az egycsatáros játék nem biztonsági, mert azzal általában kikapunk, viszont több csatárral valahogy még a védelem is jobb. hát igen, Rooney és Tevez jól megszűrik a támadásokat :D

gabika 2008.02.17. 23:09:02

Szerintem is két csatárral játsszunk!(Rooney, Tevez)A középpályát pedig halvány lila gőzöm sincs, hogy hogyan kellene összerakni.Szerintem csak C Ronaldo helye biztos, senki másé!(jelen pillanatban)Szerintem is a rutinosak fognak több szerepet kapni, de a Lyon után szerintem jöhet a többi fiatal is, nem csak Nani és Anderson, de Simson, Pique és Welbeck is!

cccp23 2008.02.18. 00:24:14

Én sem mondtam, hogy jó nekünk az egycsatáros játék, csak azt mondtam, hogy sztem egy csatárt küld majd pályára SAF.

kiskacsa 2008.02.18. 08:08:29

Én a Lion ellen(idegenben) egycsatáros játékot játszatnék...
Nálam így nézne ki a kezdő:
--------VDS--------
Brown-Rio-Vida-Evra
Ronaldo-Owen-Carrick-Giggs
---------Scholsí-----
----------Rooney------

MANJUU 2008.02.18. 08:38:53

Sam, azért a ---Fletch---Carrick felállás kicsit korainak tűnik. Tegnapelőtt szenzációsan játszott Fletcher, de azért ő alapvetően egy minőségi csere. Szerintem Scholes és Anderson nem valók egyszerre a pályára, Anderson és Carrick már sokkal inkább. Bár a Hargreaves - Anderson duó emlékeim szerint még sosem kapott ki, szerintem egy Carrick típusú játékost nem szabad kikapni. Mellesleg Anderson nem olyan nagy név még, ezért úgy tűnik a világ összes középpályás és védősorát képes meglepni a ritmusváltásaival. Akkor a Lyonét is:)

MANJUUU 2008.02.18. 08:42:18

----------VDS
Brown- Rio-Vidic-Evra
Carrick
Ronaldo Anderson Nani
Rooney Tevez

Ja, és az én felállásom így festene.

kiskacsa 2008.02.18. 11:44:58

én is azon az oldalon vagyok hogy ha már első osztályból kapunk ellenfelet akkor az legyen a chelsea, ha meg nem őket kapjuk akkor v.melyik alsóbb osztálybeli csapatot kapjunk...
Sztem a lehető legrosszabb ha a pompi-t vagy a M'boro-t kapjuk.

Becksy23 2008.02.18. 11:58:18

Én ismét ezt a 4-1-2-2-1-et játszatnám, nekem nagyon bejött! Az én felállásom:
------------Van Der Sar-----------
Brown---Ferdinand----Vidics---Evra
--------------Carrick-------------
------Fletcher--------Anderson----
Ronaldo-----------------------Nani
---------------Rooney-------------

Pad: Kuszczak, O'Shea(Piqué), Hargreaves, Scholes, Giggs(Park), Tévez, Saha

zazza 2008.02.18. 12:29:51

Van Der Sar
Brown Ferdinand Vidic Evra
Ronaldo Scholes Hagreaves Giggs
Rooney Tevez

szerintem ez lesz, most előnyben van a tapasztalat a Lyon ellen szerintem

Wazza 2008.02.18. 12:32:36

A várható ellenfelek az FA Kupában:
Barnsley
Bristol Rovers
Cardiff City
Chelsea
Middlesbrough/Sheff Utd
Portsmouth
West Bromwich Albion

A szerdai csapathoz pedig egy nyilatkozat:
"The likes of Ryan and Paul Scholes - players with great experience - will play in Lyon on Wednesday. They'll be very important for us."

kiskacsa 2008.02.18. 13:34:23

megtudná vki mondani hogy mikor és kivel lesz a köv. bajnoki meccs?

Wazza 2008.02.18. 14:00:57

Február 23. Newcastle-United 18:15.
süti beállítások módosítása