HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.02.15. 23:37 Tommy_

Man United - Arsenal előzetes

Helyszín: Old Trafford
Február 16-a, szombat
Ötödik forduló
Kezdőrúgás: 18:15
Játékvezető: Alan Wiley

A Unitedben visszatér Wayne Rooney és Patrice Evra eltiltásuk után, és valószínűleg a kezdő 11-ben  kapnak lehetőséget. Louis Saha csak a cserepadon kap majd minden bizonnyal helyet, mivel nemrég tért vissza térdsérüléséből. Azonban - bármily elkeserítő - Gary Neville még mindig nem tud játszani, ahogy Mikael Silvestre sem.

Az Arsenalnál Kolo Toure és Emmanuel Eboue bevethetők lesznek, miután visszatértek az Afrikai Nemzetek Kupájáról. De Theo Walcott, Gael Clichy, Bacary Sagna, és Philippe Senderos sem állhat majd Wenger rendelkezésére.

Man Utd: Van der Sar, Kuszczak, Brown, O'Shea, Simpson, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Nani, Park, Scholes, Ronaldo, Anderson, Carrick, Hargreaves, Giggs, Tevez, Rooney, Saha, Welbeck.

Arsenal: Lehmann, Fabianski, Senderos, Hleb, Fabregas, Flamini, Adebayor, Eduardo, Bendtner, Traore, Song, J Hoyte, Gilberto, Gilbert, Randall, G Hoyte, Lansbury.

27 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr49341106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zazza 2008.02.16. 08:48:30

egész pontosan az Arsenal sérültjei:Manuel Almunia (sick)
Gael Clichy (hamstring)
Denilson (hamstring)
Abou Diaby (calf)
Johan Djourou (groin)
Tomas Rosicky (hamstring)
Bacary Sagna (personal reasons)
Philippe Senderos (knee/thigh)
Robin van Persie (thigh)
Theo Walcott (thigh)

aztán lehet, hogy pár visszatér a mai meccsre, nemtom. De NYERNI fogunk GO MU!

zazza 2008.02.16. 08:49:27

jah de látom a keretüket, OK

csabi 2008.02.16. 08:51:11

sztem jó meccs lesz!!:D:D:D

Maggot 2008.02.16. 09:39:06

Szerintem Hleb,Fabregas és Adebayort kell nagyon fogni és akkor meg van fogva szerintem az Arsenal.
Esetleg még Bendtner-t!
Remélem most nem kettő TKPK-val fogunk kezdeni mert megütöm Fergie-t!

én · http://www.nincsoldalam.hu 2008.02.16. 09:43:43

Van Der Sar
O'Shea Ferdinand Vidic Evra
Ronaldo Carrick Scholes Giggs
Rooney Tevez

Esetleg carrick helyett hargo, scholes helyett anderson v giggs helyett nani vagy oshea helyén brown

one united88 2008.02.16. 10:04:41

hát baromira oda kell majd a meccsre figyelni, mert lélektanilag is nagyon jót tenne a csapatnak, ha kiütnénk talán a legnagyobb ellenfelünket a bajnoki címért futott versenyben, valamint akkor mehetnénk ugyebár tovább...

Amire nagyon oda kell figyelni az a védekezés, már középen meg kell szűrni a támadásokat, ezért a legjobb sztem a CArrcik Scholes kp lenne a legjobb, a szélen Ronaldo és Giggs kéne, utóbbi tapasztalata most jól jöhetne

A védelembe szívem szerint Simot tenném Brown helyére a szélre, de sajna Fergie ezt nem hiszem hogy meglépi, bár lehet hogy nem is egy ilyen rangadón kéne, de már nagyon be kéne őt építeni

Csatársor ugyebár egyértelmű-Tevez Rooney- viszont ami ott nagyon tetszik egy hogy Saha visszatért, valamint Welbeck végre bekerült a keretbe, nem akármilyen FA kupás bemutatkozás lenne ha vágna egyet az ágyusoknak:D

de majd délután meglátjuk, hajrú MU

Maggot 2008.02.16. 10:30:35

én felálása tetszik!
Bár én inkább ezt használnám
_____________VDS
Pique-Ferdinand-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargreaves-Anderson-Giggs
___________Rooney-Tevez

Esetleg Anderson helyett Scholes!
Saha cserepadról bejöthetne majd!
Egy gólt lőhetne!
Hargreavesnek kötelezően kell kezdenie, meg kell szűrnie a kp-t!

Rooney10 2008.02.16. 10:50:59

sztem:
VDS
Brown Rio Vida Evra
Ronaldo Scholes Carrick Giggs
Rooney Tevez

vagy a Hargo-Anderson kettős..

Nameless 2008.02.16. 10:58:23

Azért én annyira nem keseredtem el, hogy Silvestre még nem tud játszani:D

¤$Nani$¤ 2008.02.16. 11:06:12

-----VdS-----
-O'Shea Rio Vida Evra-
-Ronaldo Scholes Carrick Giggs-
-------Wazza-----Tevez-------

Cserék:Kuszczak,Simmo,Hargo,Anderson,Saha

zazza 2008.02.16. 11:10:50

sztem is OneUnited88, a középpályán MÁR meg kell szűrni a támadásokat, ez szokott a baj lenni a nagy ellenfelekkel szemben (pl chelsea az fa kupa döntőjében) hogy elég lazán átengedjük őket, remélem ez nem így lesz, de ha Anderson-Hargo kettős lesz, akkor tuti hogy megszűrjük őket. Hát a Scholes-Carrick kettős nekem valahogy lassúnak tűnik az Ars ellen de fergie tudja melyiket rakja kezdőbe. én még 1 Scholes-Andersont is el tudnék képzelni, de Anderson mindenképp kell

Mythic 2008.02.16. 11:15:14

Viszont Scholes-Carrick kp rendkívul osszeszokott, és tavaly sem volt veluk gond. Valamint kettojukkel a támadásaink szerintem jobbak, most is nekik koszonhetoen lottuk a becsuletgólunkat. Hargo viszont jobban védekezik mindkettojuknél. Nehéz dontés, remélem Fergie most a gyoztes húzást csinálja meg.

zazza 2008.02.16. 11:30:30

hát igen, igazából az a kérdés ki lesz Anderson párja, mert Anderson gyors, támadószellemű, simán fel tudja venni a versenyt pl. Fabregassal vagy Hlebbel

MUfan 2008.02.16. 12:14:29

ha megfogjuk Fabregast akkor már miénk a meccs
ő a szarzenál mozgatórugója, szóval nélküle semmit sem tudnak majd csinálni

cccp23 2008.02.16. 12:47:25

A bajnoki meccsen Anderson nagyon jól kikapcsolta Fabregast, ez Anderson mellett szól.

Hargo valamivel tényleg jobban védekezik Carricknél, viszont Carrick jobban tudja irányítani a játékot!

Pique mért nincs a keretben most sem?????? :( :( :(

Maggot 2008.02.16. 12:49:22

zazzának igaza van!
Anderson gyors, támadószellemű és védekezni is hátra jön.
Szerintem ő biztos kell oda, Hargreaves mellé és jók leszünk szerintem

ember 2008.02.16. 12:56:46

Nem értem miért vagytok oda annyira Harg-ért. Szerintem Carrick sokkal kreativabb játékos illetve jobban lát a pályán. Ésszel játszik. szerintem Carrick - Anderson kell középre

sam 2008.02.16. 12:57:33

Én oneunited88 felállására szavazok.

Maggot 2008.02.16. 13:33:31

Hát azért Hargreaves rendesen be-be gyüjtögeti a labdákat, meg nem egyszerű elmenni mellette!

Szerintem sokan ismeritek:
www.youtube.com/watch?v=-MxNq3EQ6lk
:):):):)

jordan89 2008.02.16. 13:52:05

háááát én nem ismertem ezt a videót, de mindent megért hogy ezt megnéztem. fúúúú ez iszony nagy válogatás. ezt le keéne játszani a játékosoknak mielőtt ma kilépnek az öltözőből.fúúú de fel lennének spanolva.
örök hála maggot a linkért

RedDevil 2008.02.16. 14:04:40

Fergie azt mondta, hogy lesz egy két változtatás a csapatban...nagyon remélem ezzel nem arra akart célozni, hogy Park és/vagy Fletcher kezdő(k) lesz(nek).

Gholki 2008.02.16. 14:59:30

Szerintem Carricknek megkérdőjelezhetetlen halye lenne a kp. Már bocs de szerintem Hargo egy nagy sz*r, védekezni tud, de kettő jót passzolni azt nem. Tavaly se azért nyertük a meccseket mert olyan hú de jól védekeztünk ,hanem azért mert mindig több gólt löttünk mint az ellenfelünk. Aki kételkedik Carrick-ben az csak számolja össze mennyivel több golt lőttünk egy Carrick-Scholes/Anderson kp-val mint amiben Hargo is szerepelt. Én személy szerint a legrosszabb igazolásnak tartom őt, a ManU játékstilúsában nincs meg az ő poziciója. Mert ő a védelem és a kp között lenne jó, esetleg jobb hátvéd poszton tudom elképzelni.

sam 2008.02.16. 15:07:06

Ha megnézitek a tavalyi szezont, az alapján egyértelmű hogy ugyanazzal a középpályával kell felállni. Ronaldo,Scholes,Carrick,Giggs. A védelem szinte egyértelmű, meg a csatársor is.

Tazo 2008.02.16. 16:37:23

Gholki kicsit erősen fogalmazott, de én többé-kevésbé egyetértek vele.

Mythic 2008.02.16. 17:14:56

Anderson viszont a legutóbbi Arsenal meccsen is kurva ideges volt, és nehogy konnyedén osszeszedjen egy pirosat. Valamint Hargo játéka hasonló Keanehez. Ot pedig nem kell senkinek bemutatnom (legalábbis remélem), szóval a játéka azért nem ut el annyira a megszokott MU taktikától. De a tavaly és az idei szezont megnézve egyértelmuen Carrick--Scholes duóval kezdenék. Utána a meccs alakulásával meg lehet nézni, kinek nem megy, vagy mire lenne inkább szukség.

zazza 2008.02.16. 17:24:12

Gholki: Hargreaves tök jól védekezik, passzolni is jól passzol, sztem jobb formába van mint Carrick...

Gege 2008.02.16. 18:00:04

Anderson igazi harcos,szerintem játszania kell!A múltkor is tökéletesen megfogta Fabregast,szinte teljesen eltűntette a pályáról az Arsenal "lelkét"...Ugyanakkor Carrick és Hargreaves csatában én Carrick mellet voksolok!Scholes és Anderson nemjátszhatnak együtt,emrt az egyikük szürkíti a másik játékát,és a BL-ben pedig inkább Scholesy-ra lesz szükségünk!Elől játszhat a Tevez-Rooney kettős,de lehet hogy inkább Rooney-Saha kettősnek kéne elöl játszania,mert Tevez msotanában minden meccsen ottvolt,és nagyon hajtott!
süti beállítások módosítása