HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.02.03. 17:00 CanTiii19

Bosingwa örül, hogy szóba hozták a MUval de...

A Porto kiváló jobboldali védője nagyon örül és, mint elmondta igazán megtisztelő, hogy szóba hozták a Vörös Ördögökkel, de jelenleg nem tervezi a váltást hisz jól érzi magát Portugáliában.

"Ha az a szóbeszéd járja, hogy a Manchester United érdeklődik az ember iránt az nagyon jó érzés, mert biztosan tudja, hogy jól teljesít" - mondta Bosingwa a News of the Worldnek.

"A MU az egyik, hanem a legjobb egyesület a világon, és Cristiano Ronaldo, Anderson, valamint Nani társaságában futballozni pedig kiváltság lenne. De a szezon végéig a Porton kivül semmi más nem fog foglalkoztatni, itt akarok sikereket elérni mind a bajnokságban, mind a Bajnokok Ligájában!"

26 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr20323375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mythic 2008.02.03. 17:40:54

Na még ez hiányozna Gary helyére.

cccp23 2008.02.03. 18:30:53

"a szezon végéig a Porton kivül semmi más nem fog foglalkoztatni" + " jelenleg nem tervezi a váltást"

Hogy is tervezné a váltást, ha már vége az átigazolási időszaknak => szezon végéig jóhogy csak a Portora koncentrál majd. Egyébként a nyilatkozat alapján azt kb akarja mondani a MU-nak, hogy "nyáron gyertek és vegyetek meg!".

kiskacsa 2008.02.03. 18:45:00

eddig is külön figyelemmel néztem Bosingwa játékát és ezután isodafigyelek erre a gyerekre, mert van egy olyan érzésem hogy Ő már a köv. szezont MU mezben foglya elkezdeni...én örülnék neki, mert bár nem Ő a legjobb jobbhátvéd pillanatnyilag, de szvsz sokat fejlődhet nálunk és Ő lesz a Legjobb!
Gyere koma!:)

sam 2008.02.03. 18:50:52

Mythicnek igaza van...

kiskacsa 2008.02.03. 18:58:49

Nem tudja v.ki hogy mennyiért vettük meg ezt a Manucho gyereket?
Tegnap mondot vmit a meccsen a kommentátor...hogy 12 M font volt?áhh nem akarom elhinni, ez hülyeség

Roo 2008.02.03. 19:03:47

Szerintem S.Ramos a világlegjobb jobhátvédje!De sztem a Munak Richards kéne nagyon jo a srác

SzűcsJaer 2008.02.03. 19:13:37

szerintem inkább a Lahm gyereket kéne megvenni, de szerintem nyáron ne lesz angy játékos mozgás hisz kész a csapat Louis & Mikael elmehet Brown tegnap nagyon gyenge volt egy értelmeset nem rugott a labdába ugy szerintem ő is igy jöhetne egy jobb hátvéd meg egy csatár az ennyi :) angolai gyerek meg a padra

zazza 2008.02.03. 19:41:17

S.Ramos az jó lenne :D csak az életbe nem jön el a Realtól...

beri04 2008.02.03. 19:44:04

Sztem sem lesz nagy mozgás a nyáron. Egy jobbhátvédet valszeg veszünk, sőt egy csatár érkezését sem lehet kizárni. Én jobbhátvédnek legszívesebben Richards-ot vagy Dani Alvest látnám, de jó lenne Lahm is. Ezt a Bosingwa gyereket nem ismerem, de ha jó akkor jöhet.:D
A legeslegjobban pedig G.Neville felépülésének örülnék.!

Wazza 2008.02.03. 19:49:45

Richards inkább belső védő, csak a válogatottban játszik jobbszélen. Nincs benne elég támadó véna,a testfelépítése sem szélsőkre jellemző, de belül az egyik legjobb a fiatalok közül.
Jelenleg Ramos és Maicon a legjobbak azon a poszton,de őket lehetetlen megszerezni. Bosingwában is nagyon sok van, nem véletlenül szorította ki Ferreirat és Miguelt a válogatottból, nagyon jól lép be a támadásokba, Evra jobblábas kiadásba. Lahm sztem nem lenne jó a premiershipben, nem tud fejelni és fizikálisan is gyenge.
Nem értem miért nem Simmo játszik, nem rosszabb, mint Brown csak rutintalanabb. Ha Clichy stabil kezdő az Arsenalban (25 PL meccs idén!!), akkor Simmo is lehetne sztem, egyidősek. Garyre kiváncsi leszek, 1 év kihagyás után kell neki jópár meccs mire visszaszerzi a formáját.
Csak oldódna már meg a jobbhátvéd probléma valahogy...

Tevez 2008.02.03. 19:55:39

Ugy se fog játszani Gary... ahogy eddig sem.
Amugy a posztjára Mertesacker lenne a legjobb sztem :)

Wazza 2008.02.03. 20:06:19

Mertesacker 2 méter magas és belső védő, jól játszana a jobbszélen biztos:D:D

MANJUU 2008.02.03. 21:46:52

"A legeslegjobban pedig G.Neville felépülésének örülnék"

Én meg nem...Brown elég gyenge mostanság, de Garry már csaknem egy éve sérült, és kizártnak tartom, hogy vissza tudjon térni a pályára...

Gege 2008.02.03. 22:50:41

Richards esélytelen...a városi riválistól egy ilyen szintű játékso megszerzése szinte lehetetlen feladat,vagy annyit költhetünk mint a Real szokott...Igazából Bosingwa nagyon jó játékos,de szerintem a legjobb megoldás Hutton lett volna!Ez a Spues ellen már sikerült is bebizonyítania!Ellenben rendkivül sok tehetséges jobbhátvéd van,és ottvan még a mi Simmonk is hogy áldja meg az ég!Nemértem h SAF mértnem játszatja többet a fiatalokat,Welbeck is simán játszhatna már néhány mecs végén!
Tud vki valamit a Silva ikrekről?

Gege 2008.02.03. 22:53:25

kiskacsa:Te láttad már egyáltalán Manuchot játszani?!3 meccs alatt 3 góltlőtt az Afrika kupán,ami nemrossz teljesíítmény!Olyan valakiről akit még nemláttál játszani ne itélkezz!Egyébként szerintem az a 12M font hülyeség volt,mert azért egy Angolai csapat csaknem kér ennyit egy 24 éves játékosért...

Wazza 2008.02.03. 23:04:03

12m font Manuchoért? az irreális, max 5m sztem. Afrikából nem szoktak hatalmas összegekért igazolni, hisz 5m font is fellendíti a klub gazdaságát. A Silva ikrek már Machesterben vannak, de nem játszhatnak, amíg be nem töltik a 18at, ami nyáron lesz.

kiskacsa 2008.02.04. 07:46:56

Gege: Melyik mondatomat/szavamat/betűmet vélted úgy, hogy "ítélkezem" felette?
nem értelek...midegy
Amúgy minden meccset néztem az Afrika Kupán...és igen láttam mind a 3 meccsét...

dejavubazz 2008.02.04. 09:09:59

Nem igazan talaltam osszeget sehol, de ha a 12-es szamot tutinak vesszuk, akkor szerintem 100%, hogy euroban ertendo, nem pedig fontban. Csak osszevetesul, Ronaldot vettuk anno 12.24 M fontert, nyilvan felmentek azota a jatekosarak, de Afrika meg mindig olcso, Manucho meg jo player, de nem _akkora_, hogy ennyit fizessunk erte.
(Az eurot fontba atszamolni kb 0.75-os szorzassal lehet.)

Remelem jol teljesit majd a csoka, ha hozzank kerul, mar a neve is voros ordogos: MANU-cho :)

EricCartman 2008.02.04. 09:47:17

MANU-cho :D:D jézusom...XD

kiskacsa 2008.02.04. 10:08:06

"MANU-cho"
:) ez naon beteg...

cccp23 2008.02.04. 11:53:17

Simmo sztem is játszhatna, Brown-nál nem nagyon lehet rosszabb. :) És sztem nagyon tehetséges, a támadásokban is oda tudja tenni magát. Csak be kéne építeni a csapatba. Pique is nem értem mért nem játszik többet. Ha netán valaki lesérül, ők egyáltalán nincsenek játékban, és akkor sz*rban vagyunk. Őket is játékben kéne tartani. Ráadásul sztem Pique el fog igazolni, ha egyáltalán nem játszik. A Zaragoza sem kis csapat, és ott biztosan kezdő lenne...

Mythic 2008.02.04. 11:55:00

De minek beépíteni, ha venni is lehet és akkor még ingyen reklám is van!!!

EricCartman 2008.02.04. 12:22:49

simpson és pique is simán jobb brown-nál... még úgy is h pique középhátvéd. nem értem brownt mért nem adtuk oda a newcastle-nak. még nekünk kéne fizetni h elviszik:D

16keane 2008.02.04. 12:45:37

Mertesacker?csak gratuláni tudok.Pique,rio,vidic,oshea,evra,simmo,gary.silvestre,brown nekem már nem számít sokat.aki kellett volna az hutton,de sajna megvette a tottenham.Akit még beglehetne venni és nem rossz védő az lescott,shorey vagy young.richards?hmm...fiatal még meg nekünk rutinos kéne.
Szerintetek?

Gege 2008.02.04. 14:18:10

Kacsa:áhh nem akarom elhinni, ez hülyeség..ez a mondat!De ezt hagyjuk mrt nemakarok összeveszni senkivel!Pique majd a BL-ben fog játszani,meg majd a kupában!Bár szerintem a bajnokságban is kaphatna lehetőséget Rio vagy Vida helyén...főleg a tegnapi játékuk alapján...

kiskacsa 2008.02.04. 14:45:54

Gege: most ezt komolyan mondod hogy erre a mondatomra értetted úgy hogy én "ítélkezem" vki felett? pfff akkor ezt tényleg hagyjuk...
süti beállítások módosítása