HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.02.01. 12:56 koska

Edwin Manchesterben fejezné be

Edwin















Edwin van der Sar a Manchester Unitednél szeretné befejezni pályafutását. A 37 éves holland válogatott portás nemrégiben hosszabbította meg szerződését, így mostmár 2009 nyaráig köti kontraktus az Old Traffordra. A korábban az Ajaxnál és a Juventusnál is megfordult kapust a közelmúltban több sérülés is sújtotta, de van der Sarnál fel sem merült a távozás gondolata.

"Egyre inkább úgy tűnik, hogy már nem fogok más csapatban játszani. Amikor eligazoltam Amszterdamból megígértem a szurkolóknak, hogy még visszatérek, és ott fogom befejezni a pályafutásom, de 34 évesen órisái esélyt kaptam, hogy az Old Traffordra jöhettem. A Manchester Unitednél a legnagyobb trófeákért harcolhatok, és egy fantasztikus csapat része lehetek - ezt pedig nehéz lenne feladni. Remekül érzem itt magam, karácsony tájékán volt 1 kis sérülésem de már teljesen felépültem, és harcra kész vagyok."

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr77320836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

One United 2008.02.01. 13:09:28

A világ legjobb kapusa!!!

rich 2008.02.01. 13:14:54

kár hogy nem hamarabb igazoltuk le
sok évig porosodott a fulham ben
kár volt érte

Mythic 2008.02.01. 14:11:54

Szimpatikus ember és mindenképpen nagy igazolás volt. Hosszú ido után lett újra egy megbízható kapusunk. 4-5 évvel lehetne fiatalabb és biztos legenda lehetett volna belole. Bár még ígyis lesz 2 szezonja amikor egy 2x triplázással mindenki egy életre megjegyezné a nevét. :D

Wazza 2008.02.01. 14:41:43

Angel a legnagyobb!! Sajnálom én is hogy 99ben vagy 2001-ben nem igazoltuk már le, jobb választás lett volna így utólag, mint Barthez, (bár a világ legjobb kapusaként jött hozzánk) Carroll vagy Howard!!

EricCartman 2008.02.01. 14:50:47

kár h nem előbb érkezett. kicsit parázok mi lesz ha visszavonul... persze van egy Fosterünk akit mindenki baszott nagy tehetségnek tart, de kitudja mi lesz belőle. azért ez nem a watford. nagyobb csapat, nagyobb elvárások. kíváncsi vok h teljesit majd..

¤$Nani$¤ 2008.02.01. 15:11:16

Hát sztem is igen jó kapus Angel!de hát lassan felette is eljár az idő!:( SZtem inkább Kuszczak legyen VdS utódja,mert én még Fostert bizonytalannak érzem

Maggot 2008.02.01. 15:41:45

Nani: Azért Kuszczak se a nyugalom szobra néha!!
Remélem azért Foster jó lesz:P

EricCartman 2008.02.01. 15:44:07

akkor már inkább O'shea legyen a kapus, de ne kuszczak... a spurs ellen ugyis bizonyított már oshea:D:D

Mythic 2008.02.01. 15:55:30

Hát még egy ilyen sokoldalú játékos mint Oshea nincs a Foldon! :D

WaZzaP 2008.02.01. 21:18:42

Nagyon is remélem hogy itt fejezi be, bár már hol máshol fejezhetné be?:D A MU történelmében az egyik legjobb kapus, ez nem vitás, jóféle portás:D

sam 2008.02.05. 19:06:39

Tényleg kicsit későn jött, de így is fantasztikusan hasznos csapattag volt és lesz még 1-2 évig. Én jobban örülnék ha Foster venné át a helyét, bár sztem Kuszczak fogja.
süti beállítások módosítása