HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.01.31. 13:23 koska

Mindenki el van ájulva Ronaldotól

"Csodálatos lövés volt," - vélekedett Cristiano szerdai második góljáról Sir Alex Ferguson. "Alig két inch-re volt a keresztléctől és a kapufától. A világ egyik kapusa sem háríthatta volna. Valószínűleg ez volt a legszebb szabadrúgás a Premier League históriájában."

"Nehéz megállapítani, de valószínűleg pályafutásom egyik legszebb gólját rúgtam. Általában ebben a stílusban végzem el a szabadrúgásokat: van, amikor gól lesz, van, amikor nem. Nagyon büszke vagyok arra, hogy most is segíthettem csapatomnak” - nyilatkozta a meccset követően Ronaldo.

A portugál klasszissal kapcsolatosan a csapattársak sem fukarkodtak a dícséreteket illetően.

"Rendkívül sokat gyakorol, és ez természetesen meg is hozza a gyümölcsét. Minél többet gyakorolsz, annál jobb leszel," - mondtra Carrick. "A sorfalban álltam, próbáltam zavarni David James kilátását. Amikor megfordultam, akkor már láttam, hogy a labda a felső sarokba vágódik. Csodálatos szabadrúgás volt, szépen repült a labda. Ebben a szezonban már nem először ért el ilyen lövéssel gólt, ezt nem lehet a szerencsére fogni. Valamennyien ismerjük a képességeit, remélhetőleg a folytatásban is ér még el gólt szabadrúgásból."

Cristiano Ronaldo ebben a szezonban huszonnyolc találkozón szerepelt a Manchester Unitedben, a mérlege pedig 27 gól. A Premier League-ben 19 (20 mérkőzés), a Bajnokok Ligájában 5 (6 összecsapás), az FA Kupában pedig 3 (2 találkozó) találatot jegyez.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr95319398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mephi 2008.01.31. 14:34:07

A bl-ben nem játszhatott 6 meccsen mivel a Roma ellen idegenben nem lépett pályára :)

CanTiii19 2008.01.31. 18:26:03

NSOnál nagyon tudnak vmit. A Roma ellen tényleg nem játszott. Nso nso...
süti beállítások módosítása