HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.01.28. 16:04 CanTiii19

Vida játéka továbbra is kérdéses

A szerb védő már a tegnapi Tottenham elleni FA Kupa találkozót is kénytelen volt kihagyni egy vírusos megbetegedés miatt és egyenlőre közel sem biztos, hogy Sir Alex Ferguson rendelkezésére tud majd állni a hétközi Portsmouth elleni bajnokin. Ha Vidic nem nem gyógyul ki a makacs betegségből valószínüleg ismét Wes Brown fogjat őt helyetesíteni a védelem tengelyében, míg a jobbon John O'Shea jutthat játéklehetőséghez.

A Vörös Ördögök egyébként az Old Traffordon fogadják a Pompeyt, a találkozó 21:00 órakor veszi kezdetét.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr16314924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cccp23 2008.01.28. 16:32:01

Az a baj, hogy Vida nélkül elég sebezhető a hátsó alakzat. De remélem a Pompey ellen Pique játszik majd Brown helyett középen!!!!!

one united88 2008.01.28. 17:36:36

én is inkább Pique játékát támogatnám akkor már középen, még akkor is ha még nincs annyi tapasztalata, Brown meg maradjon csak a szélen amíg Gary nem épül fel

Hevesi 2008.01.28. 17:59:14

Meg kell hogy gyogyuljon minnel elobb..minden meccsen Rio-Vida paros kell kozepre.gyogyulj Nemanja gyogyulj meg!

Wazza 2008.01.28. 18:48:36

Inkább Pique kezdjen középen, Brown játszon jobboldalt, szilárdabb lenne a védelem!! Remélem Vida hétvégére meggyúgyul és a Spurs ellen már bevethető lesz!!!

cccp23 2008.01.28. 19:59:34

A hétvégén megint Spurs??? El is felejtettem. Az a gáz, hogy ezt már megint valami humbuknyelven nézhetem rossz minőségben. De furcsa is volt tv-ben magyar nyelven nézni az FA-kupa meccset. Szinte már rossz is volt :D

EricCartman 2008.01.28. 20:13:17

fura volt tv-n nézni:D egyébként én sokkal jobban szeretem angol kommentárral nézni. tök más hangulata van, sztem sokkal jobb

Surfin · http://surfin.blog.hu 2008.01.28. 20:30:02

Lehet, hogy csak nekem sikerült tökélyre fejlesztenem a játékosok felismerését szinte 0 információ alapján (azaz kb 20 pixel alapján :D), de akkor ajánlanám a komentátornak is ezt a módszert, mert néha már rossz volt hallgatni, hogy össze-vissza kever mindenkit.

cccp23 2008.01.28. 20:38:02

Ezzel kb én is így vagyok, már mozgás alapján felismerem a játékosokat.
EricCartman, az angol kommentátorral nekem sincs semmi bajom, de amikor japánul, kínaiul, vagy fogalmam sincs milyen nyelven beszélnek, az kicsit idegesítő...
süti beállítások módosítása