HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.04.12. 01:33 Tommy_

Több mint 30 milliárd forintot is megér Cristiano Ronaldo a Realnak!

A Real Madrid minden idők legnagyobb átgazolási díját, 125 millió eurót ajánlott a Manchester Unitednek Cristiano Ronaldóért. Az összeg egészen hihetetlen, hiszen ez azt jelenti, hogy a királyi gárda átszámítva 32,5 milliárd forintot fizetne a portugál klasszisért. Csak viszonyításképpen: az eddigi listavezető Zinedine Zidane 76 millió euró ellenében váltott klubot.


Spanyol lapértesülések szerint a 23 éves futballistáról már el is kezdődtek az egyeztetések, Predrag Mijatovic, a Real sportigazgatója a Manchester United - AS Roma Bajnokok Ligája-mérkőzés után tárgyalt a futballista ügynökével.

Ronaldo szerződése 2012. június 30-ig érvényes, heti fizetése 155 ezer euró. Spanyolországban szinte biztosra veszik, hogy nyáron sor kerül a klubcserére, ezt a feltételezést két érvvel támasztják alá: a manchesteri klubnak 850 millió euró az adóssága és óriási szüksége van egy komolyabb összegre, ezenkívül Ronaldo barátnője egy spanyol modell, aki minden héten három napot tölt Angliában és folyamatosan győzködi a futballistát, hogy költözzön Spanyolországba.

Bernd Schuster, a madridiak vezetőedzője is biztos a klubváltásban. – Tudom, hogy a manchesteriek nem akarják őt elengedni, de a Real ajánlatát nem szokták visszautasítani és erre most sem kerül sor – mondta a szakember.

Ha létrejön az üzlet, akkor Ronaldóért majdnem kétszer annyit fizetne a királyi klub, mint az eddigi legdrágább futballistáért, Zinedine Zidane-ért, akit szintén a Real szerződtetett. {pepsifoci}

142 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr29422043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Richardson 2008.04.12. 12:08:53

Sziasztok!

Nyílván van ebben az adósságos dologban vmi,de sztem a klubnál pontosan értenek hozzá,meg fogják oldani!Lehet igaz az a kb 800 millió Euró,na de azóta eltelt már pár év,a csapat nyert egy bajnokságot,bejutott a legjobb négy közé a BL-ben már tavaly is,idén ugye meg is nyeri:),h az idei PL-ről ne is beszéljek!Ez rengeteg pénz az FA-től,és az UEFA-tól is,szal sztem ne aggódjunk!Ronaldót meg mi hiába kérleljük,nem mi döntünk sajna!De ott a fejesek pontosan tisztában vannak mindennel,és tuti h nem hagyják,h elmenjen a legjobb emberünk!Love United!

VVega · https://debugme.eu/ 2008.04.12. 12:11:31

Remélem elmegy, könnyebb lenne nekünk (Arsenal) nélküle jövőre.

Visszatérve a földre az álmokból: miért vágyna el a világ legerősebb ligájából és jelenleg legerősebb (!) csapatától a fostalicska szánalmas spanyol bajnokságba??? A Realnál ez már presztízs, mindenkiért mindig be kell jelentkezniük. Nevetséges.

Peti23 2008.04.12. 12:11:34

Mukic!
Nem tudom mennyi idős vagy,nem tudom,hogy okosabb vagy-e a kutyámnál,és lehet,hogy csak divatból,vagy lustaságból teszed,DE BAZD MEG TANULJ MEG HELYESEN ÍRNI!

Ja és még annyit,hogy ez a United blog,de attól még miért szar szemét geci a Madrid,SchusterPredrag,...stb...?
Én Real drukker vagyok,de én se szidom a MU-t.Sőt tetszik a játékuk is!

Szabi7 2008.04.12. 12:14:05

Ronaldo-V.Nistelrooy ékpár..istenem..teis okos gyerek lehetsz...Ronaldo nem csatár...1..2...pepsifoci...3...valószínű megint vmi naagy spanyol lap,a marca találta ki ezeket a baromságokat..hiteles újság..igen....125 millió euró...kac-kac...és akkor Huntelaara meg Drogbára meg még Rondadinnyére is lessz pénz?haggyuk már....ez az álom h C.Ronaldo egyszer abba a fehér rongyba fog majd vírítani a pályán,édes álom marad a madridiaknak...max,34 évesen elmegy oda leveztni,mikor már csak egy "mezei" játékos lessz...amúgy biztos vok benne,h Nani és Andersonból is majd nagy sztárok lesznek,és akkor a madridnak megint jön a nyálcsorgatás h bárcsak odaigazolnának...úgyhogy...ennyi...GO MU!!!

Wazza 2008.04.12. 12:15:06

A Real eredményei az utóbbi években nagyon fényesek! Kb elköltöttek 500m eurot játékoskra 3-4 év alatt és nyertek mákkal egy bajnokságot. Idén a spanyol csapatok egymást múlják alul a bajnokságban, ha lenne egy jó Sevilla simán bajnok lenne. A Real 4 éve nem jutott be a legjobb 8 csapat közé a BLben, ez aztán a teljesítmény.
Mellesleg a Realban hány spanyol játékos van?
És spanyol az edző?
Minek jössz ide irogatni te szerencsétlen, olvasd a madridistát, meg verd ki Ronaldo képére, hátha fehér mezben lesz akkor!

kishenry 2008.04.12. 12:17:44

Manchester United are set to make Cristiano Ronaldo the highest paid player in the Premiership - on a cool £150,000-a-week.

The Sun says Ronaldo is set to sign a new £40million deal with United. The Portuguese winger, 23, will put pen to paper on the five-year deal before Euro 2008.

Ronaldo's current contract had four years to run but United want to stave off Real Madrid.

A United source said: "This will be the biggest contract in the club's history. Given Ronaldo's achievements over the past two years, it's easy to understand why.

"There is no doubt he is the best player in the world and we want to make sure he is happy at United. There is only one place for him and that is Old Trafford."

Ronaldo's new deal will dwarf that of team-mate Wayne Rooney on £112,000 a week.

He leapfrogs the Chelsea quartet of Michael Ballack and Andriy Shevchenko - both on £130,000 a week - and Frank Lampard and John Terry, who are on £120,000 a week.

kishenry 2008.04.12. 12:18:14

ez a lényeg! GO MU

Peti23 2008.04.12. 12:18:18

VVega! Hülyeséget beszélsz.Statisztikailag ugyan az PL a legjobb bajnokság,de szerintem teljesen felesleges összehasonlítani a két bajnokságot.A PL hajtós,a spanyol meg inkább technikásabb.(ami ronaldonak feküdne).Ja mellesleg mivel portugál nem lenne messze a hazájától és állítólag még a barátnője is spanyol.Van még kérdésed? :)
Ja és nem mindenkiért jelentkezik be a real,csak keresik a következő idők nagy realos sztárját akivel kiemelkedőt tudna nyújtani a csapat!

Newtonheat 2008.04.12. 12:19:58

mukic is csak azért baszogatja a realt mert minden évben ronaldóval ők is baszogatják a united-et.lehet hogy a kelleténél több obszcén szót használunk a reallal kapcsolatban,de ismerd el ,amit a csapatod csinál évről évre az geciség!!!!!!!!!

Peti23 2008.04.12. 12:27:24

Wazza te barom-állat!
A Real összes eredményét tekintsd meg!
Ja Schuster ugyan nem spanyol de volt Real játékos.Viszont mondok neked szívesen spanyol játokosokat: Raul,Guti,Ramos,Casillas,Salgado,Soldado,Codina,Torres.A jelenlegi keretből.És még néhány spanyol játékos kölcsönben is játszik itt-ott.
És hidd el semelyik madridista nem fogja kiverni a ronaldo képére,és főleg nem én,mert én ilyen célokra inkább a barátnőmet használom.De ahogy te jobbnak látod.Ki így ki úgy.

G.Best 2008.04.12. 12:28:53

Hát igazad van Pet23,a realnak az eredményeit kell nézni.Minden második hétvégén kikapnak valami kiscsapattol olyan gólokkal, h leesek az ágyrol a nevetéstől.Szerencsétekre mostanában a Barca sem külömb.A Real már csak a multjából él.Az Európai kupaporondon "még" a szimpatikus ,de nem világverő Róma is lefocizta oda-vissza.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.04.12. 12:29:51

Van :) Miért lenne felesleges összehasonlítani? Különben egyértelmű, hogy melyik az erősebb. Nézzük csak a BL-t. Szegény Madrid örülhet, hogy az "izmos" Roma kiverte őket. Amit a MU-tól kaptak volna, attól még most is rémálmaik lennének. A Barca is csak azért van még versenyben, mert akkora szárcsapatokat kap, mint a Celtic meg a Schalke.

"A PL hajtós,a spanyol meg inkább technikásabb." - ez meg egy régi beidagződés, ami lassan értelmét veszti. De lehet, hogy már meg is történt.

Richardson 2008.04.12. 12:31:25

Volt már neki angol barátnője is,szal sztem ez nem annyira mérvadó...Am VVega meg összességében értette,h a legjobb,gondolom én!Mert Spanyolországban jelenleg tényleg egymást múlják alul a csapatok.Sem a Real,sem a Barca,sem a Sevilla nem játszik most vmi atom nagy focit.Villareal huzamosabb ideig úgysem lesz az élmezőnyben,Valencia meg...Miközben a PL-ben MU,Arsenal,Liv'pool,Everton és talán chelsea is jó,közönségszórakoztató focit játszik.Bár a chelsea...,elég szerencsés meccseket nyernek,de ott vannak.

EricCartman 2008.04.12. 12:34:05

peti23, milyen eredményei vannak annak a fantasztikus madridnak?! nyertek egy bajnokságot, amit igazából nem is ől nyertek meg hanem a barca adta oda... a BL.ben évek óta sehol sem vagytok. ebben a szezonban is olyan csapatoktól kaptok ki h már kiröhögni sem érdemes titeket. lehet h a madridos oldalakon beszopják a hülyeségeidet, de ide ne gyere észt osztani, mert csak kinevetteted magad.

Wazza 2008.04.12. 12:35:07

Még jó hogy Schuster a Barca legendája volt inkább:)
Értelmes Real vezetőség. Schusternek nincs egyetlen trófeája sem, egy 0 edző, ilyenek ülnek a kispadon.
A sok spanyol akiket felsoroltál, Casillas,Ramos,Guti meg Raul kb aki hoz vmilyen szintet, a többi csak ott van és kapja a fizetést.

szigi_c_peti 2008.04.12. 12:36:06

kishenry amit beírtál hírt az mit is jelent?

Peti23 2008.04.12. 12:37:56

Newtonheat!

Miért lenne geciség?Mondtam már ez már üzlet.Nem az MU nevelte ki ronaldo ők is csak vették.Nem geciség csak azt a játékost nem lehet ma már megvenni aki nem akar elmenni,aki klubhű.Ilyen ma már kevés van.Pl. Totti Del Piero Raul Puyol vagy Giggs.Ha egy játékos nem akar akkor nem megy.Ja és a Te klubod az MU és még,Chelsea,Liverpool,Arsenal,Bayern München,Juventus,Milan,Inter,Barca,Atletico...stb...igen és a Real is ezt a "geciséget" csinálja.Csak a Realnál mindenki felkapja a fejét mert a 20.század legjobb csapata épp kit akar megvenni.A többi csapat is ezt csinálja,csak a sajtó meg a szurkolók azt annyira nem fúják fel.

G.Best 2008.04.12. 12:41:10

Azt jelenti h Ronaldo alá fogja írni még az eb előtt a 40 millió fontrol szóló új kontraktusta, amivel ő lessz a legjobban kereső játékos Angliában.

szigi_c_peti 2008.04.12. 12:42:28

Hát sztem nyugodtan vehetjük azt h Ronaldot a mu nevelte ki, ugyanis h idáig jutott az csakis Fergieéknek köszönhető. Nem tudom minek jött ide ennyi majom reálos. Jött egy kacsahír és már itt is vannak. Mint disznókra a legyek esküszöm! Nincs egy normális oldalatok vagy mi van? Évek óta sehol nincs a 20. század legjobb csapata. A jelenben élünk, ki a faszt érdekel a múlt? Ronaldo idén minden meg fog nyerni mint egyénileg mint a csapatával. Ezek után még elmenne a Reálba? Ezt ti sem gondoljátok komolyan!!!

szigi_c_peti 2008.04.12. 12:43:05

Köszi G. Best!:)

Peti23 2008.04.12. 12:51:14

Komolyan mondom,nem akarok senkit se megsérteni,de azt veszem észre mintha sok kis Várhiditől kapnám a válaszokat! :)"Ez egy győzelemel felérő vereség" :) Én nézzem az Olasz Spanyol Angol bajnokságot Bl-t UEFA-t.Nektek tényleg nem tünik fel micsod akülönbségek vannak?Egyébként elismerem gyengélkedik a Madrid,de könyörgöm akkor miért csodálkoztok hogy nagy neveket akarnak igazolni?Ja és mellesleg a szar spanyol kis csapat (schuster) Getafe-Bayern kérem a véleményeket.Ja és Eric Cartman-hát nem tudom mit mondjak...aki ezt nevet írja be bizonyára egy tapasztalt művelt 30éves férfi... tudod mit inkább nem vitatkozom.

G.Best 2008.04.12. 12:54:59

Szerintem nem a játékosállományával van gond a Realnál.

EricCartman 2008.04.12. 12:56:34

vonj le 9-et és eltaláltad

G.Best 2008.04.12. 12:59:01

Nem tom mi a bajod Cartmennel.Ő a legjobb azc a sorozatban:)

Tazo 2008.04.12. 13:01:26

Na meg Butters ^^

Carlos 2008.04.12. 13:03:35

ez tiszta szégyen...mértnem nevelnek saját játékosokat vagy igazolnak 3 fiatal tehetséget akik 2 év mulva egekig viszik a real margitot???
annyira szánalmas h ennyire próbálkoznak Ronaldo-ért...
mindörökké UNITED!!!!

Wazza 2008.04.12. 13:08:15

Igazolnak fiatalokat, de ilyen Gagoból, Higuainból nehéz világklasszisokat csinálni:)

Newtonheat 2008.04.12. 13:08:24

Peti23:csak közlöm veled hogy nem vok divat drukker,én 6-éve nézek focit és 6-éve imádom a man.unitedet.amugy te mit keresel itt tudtommal reálos vagy,mértnem mész valami reálos oldalra!!ki vagy te hogy csak ugy véleményt alkoss rólam húz vissza a reallap.hu-ra!! nyald be tövig te lóbaszó picsafej!!

Peti23 2008.04.12. 13:22:01

ja és a véleményem a válaszaitokból illetve,annak stílusából vettem le
magatokról állítotok ki bízonyítványt én csak szembesítelek vele titeket.
És elnézést kérek a kivételtől.-mert az mindig van

RedDevil 2008.04.12. 13:27:50

Ha Ronaldót nem a United nevelte ki, akkor miért nem vittétek el gyorsan a Sportingból, te elmeháborodott? :DD

sam 2008.04.12. 13:53:57

Hoppá miről maradtam le :D

Real drukkereknek: vajon a Madrid mért nem fiatal tehetségeket vesz meg tizedannyiért, mint befutott /vagy már kiégett, Ronaldora ez persze nem igaz/ sztárokat?? Rohadt jó üzlet, hogy megveszi rohadtsok pénzért a 30 éves van Nistelrooyt, meg Beckset, Heinzéről nem is beszélek, ő jó játékos volt 27 évesen, erre ti megvettétek akkor amikor már átlagon alul teljesített. Jó üzleti érzék ^^ Mennyivel hatékonyabb lett volna Ronaldot/Nanit/Andersont vagy sokmindenkit mondhatnék, megvenni 17 évesen? Vagy sajátneveléseket játszatni? Casillas és Guti, meg Raul? kb ennyi...

RedDevil 2008.04.12. 14:09:08

Hiába veszik meg őket, nem értenek ehhez. Gago és Higuaín is nagy királyok voltak az előző klubjaikban, szupertehetségként tartották számon őket, és ma meg lehet nézni, hogy hol tartanak, főleg az utóbbi.

UNITED 2008.04.12. 14:22:27

Gago és Higuain sohasem voltak olyan őrült nagy tehetségek mint pl: Aguero, Mascherano, Tevez, Messi, Riquelme. Az igaz, hogy sok pénzbe kerültek viszont az a rengeteg pénz nem tükrözi a valós értéküket.

gea 2008.04.12. 14:26:20

Sorry MU fanok! Egy kis szösszenet, de megint nem az MU-ról lesz CSAK szó...

Épp csak a vergődő Barcát kell felhozni példaként:
Ott vannak/voltak saját nevelésű játékosok, nem is kevesen (igaz nem csak spanyol [katalán]): Iniesta, Xavi, Puyol, Dos Santos, Bojan, Messi, Valdés... Ezek mellet vannak/voltak a (már némely eseben kiégett) sztárok: Eto'o, Ronnie (...), Marquez, Henry (...), Henke Larsson... stbstbstb...
A lényeg, hogy 2006-ig? (-ban!) világ egyik, ha nem a legjobb csapata volt a Barca, és valószínüleg egy kis (nagy?) átalakítással lehet is ismét 1-2 éven belül.
És itt van párhuzam a MU-val:
Ők is vettek csiszolatlan gyémánt jellegű futbalistákat fiatalon, csiszolgatják 1-2 évig, aztán lám... Megtanulnak foizni, 120%-on teljesíteni...
Kár, hogy nem a 2 évvel ezelőtti Barca találkozik az idei MU-val... Baszki, az lenne a BL történetének legjobb párharca...
Ha csak nem csap a villám az angolokba, a Barca esélyei igen alacsonyak (fent említettem már: 10%)...
Bár csodák nincsenek, azért HAJRÁ BARCA!

gea 2008.04.12. 14:27:40

Az uccsó mondatért SORRY!!! ;)

Joly 2008.04.12. 14:31:30

Hát, Gago egyre inkább alapember, kiszorította a United által korábban körbenyalt Diarrát.. Az viszont tény, h Higuain beleszürkült abba a csapatba, nagyon.

UNITED 2008.04.12. 14:33:27

Most nem azért, de azt a csoda Barvát 10emberrel majdnem megverte az Arsenal a döntőben. 11emberel pedig egy percig sem lett volna kérdéses a meccs. A mostani MU majdnem minden poszton gyors, technikás, labda biztos játékosokkal van tele. SAF szerint is ez a legjobb keret amivel valaha dolga volt, szóval nem kérdéses, hogy melyik a jobb csapat.

UNITED 2008.04.12. 14:35:20

Barvát=Barcát

sam 2008.04.12. 14:35:37

Jah, persze. A Portsmouth ellen sem volt kérdés hogy melyik a jobb csapat.

UNITED 2008.04.12. 14:43:35

Az FA kupa más mint egy BL. Különben is ott mindenki rossz napot fogott ki. SAF rosszul cserélt. Vesztes helyzetben lehozott egy csatárt, így nem is maradt elöl senki. Ha nem hiszed nézd vissza! A BL-ben oda vissza vágós rendszerben belefér egy kis kisiklás vagy egy kis pech. Mivel ott még lehet javítani.

Mythic 2008.04.12. 15:08:27

Érdekes hír, oszintén engem nem lepett meg. Ha valós az osszeg és a szándék, akkor a vezetoség nem fog nemet mondani, és mint Ronaldo is elárulta, ot semmi nem akadályozza abban, hogy a Madridban játszon, mivel ez az álma, édesanyja is ezt szeretné, akkor jelenleg a barátnoje is. Ronaldot messze nem a példás viselkedésérol ismerjuk, még akár botrányosan is, de kész lenne távozni az biztos. Szerintem mindenki láthatja, hogy ot saját magán kívul nem sok minden érdekli. Ebben a pillanatban érdeke úgy kívánja, hogy az MU-ban játszon, akik meggyozték ot az Q meg Fergie. Q a Benfica felé pillantgat, Fergiet pedig azért már a visszavonulás szele lengeti. A tartozás valóban valós, nem tudom, néhányan miért nem képesek ezt megérteni. A kolcson egyértelmuen az egyesuletre szól, fedezete az épuletek, telkek, pénzugyi vagyon stb. Ha nem fizetik, nem Glazerék családi villája lesz elárverezve, ezt tényként is vehetitek. Másrészt az amcsik, nem hobbicsapatot vásároltak, egy presztizs befektetés volt, ami valamilyen szinten pénzugyi. Ha nyereséget látnak benne, nem fognak félni meglépni semmit. Ha csak 50milliót forgatnak vissza is egy nagyon eros csapatot hagynak maguk mogott, 75 millió meg mehet mint torleszéts, tartalék v egyéb befektetés. Ennyi pénzt valószínuleg soha senki nem fog Ronaldoért ajánlani. Ronaldot pedig akkor kell eladni amikor megvan az értéke, ha egyértelmuen azt fogja mondani, hogy o el akar menni, akkor az ára jelentosen esne. Ez valahogy így tokéletes. Remélem a csapat idén BL és PL bajnok lesz még Ronaldoval. De utána nem elképzelhetetlen egy Ronaldo nélkuli MU. Ebben a szezonban megmutatta a csapat, hogy Ronaldo nélkul is képesek nem akármilyen teljesítményre. Egyedul a befejezésekkel van néga problémánk, de úgy tunik jovore ezt a problémát mindenképpen meg fogják oldani. Nem féltem az MU-t ha elmenni Ronaldo ilyen pénzért. Másrészt mennyivel kevesebb MU szurkoló lenne, amit csoppet sem bánnék. :)))

UNITED 2008.04.12. 15:30:27

Miért adnák el? Nem hülyék a vezetők, hogy eladják Ronaldot. Gondoljatok bele csak a mez eladásokból mennyi bevételt hozhat ő a klubnak. (Jövőre ismét új mezünk lesz) Egyéb reklám és más bevételekről már nem is szólva. Többször is kijelentette, hogy jól érzi itt magát, majd 1-2év múlva elmegy, de addig még ő is egy igazi vörös ördög és kár azon gondolkodni, hogy hány Huntelaart meg Benzemát stb vehetünk az árán.

szigi_c_peti 2008.04.12. 16:04:27

Ronaldo maga nyilatkozta azt h az anyja nem is nyilatkozott semmit arról a dologról szal azt már el lehet felejteni. Az h a bnője mit akar teljesen felesleges, ugyanis nem fog kockára tenni egy pár hónapos kapcsolatot egy csapatért mint a United!!!
Mythic neked meg soha senki nem fogja tudni elmagyarázni h elmúlt már az a korszak amikor csupa angol játékosokkal lehetett bajnoki címet és bl-t nyerni. Csak nehogy te legyél az első aki megfog lepődni Ronaldo döntésén. Már milliószor elmondta mostanában, nagyon sok helyen lehetett olvasni, hogy jól érzi magát és nem akar elmenni. Ajánlhatnak 200 milliót akkor sem fog elmenni, mert a vezetők sem akarnák ezt, és ha idén megnyer a csapattal mindent akkor meg főleg nem fog elmenni nyáron sehova! Néha tényleg azt érzem h pl Rooney-t már csak azért is többre tartanátok ha össze vissza kurválkodna mert ő a Rooney és ráadásul angol is, jaa h véletlenül lehet h ő is félrelépett? De neki ez megbocsátható mert ő egyszer azt mondta h itt akarja befejezni a pályafutását. Annyiszor észrevettem már hogy a meccseken ha küzd meg csúszik mászik minden labdáét akkor már ő a meccs legjobbja miközben nem volt 2 pontos labdája egész meccsen de már ő a meccs embere. Páran itt kurvára lenézik ronaldot és még véletlenül sem ismerik el mert hogy ő ezt és ezt nyilatkozta egyszer. Mikor lehettt azt hallani tőle mostanában h ő ki akarja próbálni magát a spanyol ligában? Hát nem mostanában! Lehet h elmegy, de ha még itt lesz 5-6 évig akkor senki nem mondhat rá egy rossz szót sem.Lehet h Rooney itt marad örökre, de az se biztos h közben fog annyit tenni a csapatért mint ronaldo. Az h egy játékos olyan hosszú ideig egy csapatnál maradjon mint pl Giggs, a mai világban nagyon ritka a fiatalabbakat nézve.

UNITED 2008.04.12. 16:12:07

Végre valaki leírta már Rooney-ról is az igazságot.

szigi_c_peti 2008.04.12. 16:12:43

én meg nem gondoltam volna h vki egyet ért velem. Köszi UNITED!

pokolfajzat · http://images.netbag.hu/20080327/02041111162.jpeg 2008.04.12. 16:13:56

ronaldo anya nyilatkozott ilyet asszem a cuatro spanyol tvnek, lattam a vidit.de tok mindegy. jelenleg 6 ronaldinyoot lehetne venni ennyi pinzbol.
nem kell csupa angol jatekos, ezt is le volt irva mar szazszor.

UNITED 2008.04.12. 16:19:16

Nem sokan fognak, egyet érteni. Különben nem kell itt nagy bevásárlás. Minek? Rooney, Tevez, Manucho, Welbeck, Campbell, Saha??? Kész a csatár sor. Meg esetleg egy védő. De majd SAF ezt is eldönti.

sam 2008.04.12. 16:53:40

Minden normális United szurkoló az angolok! és a hagyományok, stb. miatt drukkol a csapatnak, nem Ronaldo miatt. Rólad eddigi benyomásom alapján az jön le, hogy te utálod Rooneyt, mivel ő tipikus angol. Ha kimész Manchesterbe, ott Rooney a nagy kedvenc, ami teljesen érthető, minden csapatnál a hazai játékosok a favoritok (az igazi drukkerek szemében). Rooney kb. 14 év alatt nem fog annyit tenni a csapatért, mint Ronaldo 6 év alatt? Elég elfogult vagy... Rooney idén is hasonlóan sokat ér a csapatnak, mint Ronaldo, sokkal jobban odateszi magát. Azt meg vedd már észre, hogy Ronaldo nem elsősorban a csapatért játszik! Hogy nem akar elmenni? Persze hogy nem, mert megy a szekér. Ha mondjuk 2 évig nem nyerünk semmit, megnézem hogy Ronaldo álma akkor is a United lesz-e. Neki az egyéni érdekek a fontosak, és ha szarban leszünk, nem hiszem hogy mondjuk 3 évnél tovább azon lesz, hogy kihúzzon minket onnan. Mennyivel kellemesebb elmenni máshova. Szigi, már az egyik másik hírnél, mikor Rooneyt védtem, leszóltál...neki egyszer fordult elő az életében, kb 16-17 éves volt...Ronaldo meg sztem azóta kurvázik, mióta van rá pénze. Ronaldot egyébként sokkal többen szeretik, mint Rooneyt, köszönhetően a ...
Egyébként, mielőtt vki azzal vádolna, hogy csak azért utálom mert latin. Hát marhára nem. Nani meg Anderson érkezése előtt bosszankodtam, hogy milyen latinos csapat leszünk, de kellemeset csalódtam mindkettejükben. Nem színészkednek, hajtanak, csúsznak-másznak a pályán, Tevez meg lehet hogy nincs nagy formában, de ő is mindent megtesz.

sam 2008.04.12. 17:00:51

*köszönhetően annak, hogy 10-ből 8 divatdrukker miatta "szurkol" a csapatnak.

szigi_c_peti 2008.04.12. 17:07:50

én utálom rooney-t? ne röhögtess!!:D gyűjtöm a góljait, az összes gólja megvan, plusz fél órás Best of-ok stb, sorolhatnám, én csak reálisan nézem a dolgokat, mert az eddigi hozzászólások alapján igenis ez jött le amit írtam róla. Ettől függetlenül hatalmas játékosnak tartom és szó nincs arról h én ronaldo miatt szeretem a M.U.-t. 96 óta MU drukker vok akkor meg gondolom te is tudod hol volt Ronaldo. Rooney teljesítménye hasonló Ronaldoéhoz az idei évben? Légyszi ne röhögtess!! Minden játékosnak más a hozzáállása. Vki csúszik mászik,vki meg ezt ritkán teszi meg. Különben érdekes módon Fergie még egyszer nem baszta le Ronaldo-t mert nem futott volna vissza. Érdekes... Rooney-nál is nem egyszer előfordult hogy nem támadt vissza. A küzdés ilyen szinten meg már alap, a legtermészetesebb dolog. Én kívánom Rooney-nak h érje el a 20 gólos átlagot minden évben, de tavaly és idén is nyugodtan lehet mondani h Ronaldo magasan kiemelkedik a csapatból. a nem lett volna annyit sérült akkor azt mondom h megközelítette volna de idén a csapatból igenis Ronaldo a legjobb, ezt a szavazásnál is meg lehet nézni. Azt senki nem tudja h Ronaldo elmenne e 2-3 év sikertelenség után. Lehet h nem, akkor mi lenne? Kitalálnád h majd 3 év múlva megint? A kurvárzásról meg annyit h kb 2x fordult elő vele ez, aminek a valóság alapja kb 1! Szal nem tom miről beszélsz hogy egész életében! Véleményem szerint amit rooney csinált most (feltéve ha igaz) ez sokkal nagyobb parasztság Coleen-al szemben, mint h Ronaldo szabadon kurvázna mikor nincs is bnője. Mert akkor gyanítom h nem volt még, és különben sem hiszem h szüksége lenne rá h kurvázzon!
Egyébként meg hogy lehet utálni vkit a csapatból?
Brown-ról pl az a véleményem h a bl-ben alap h ő legyen a hátvéd a döntőben! Egész évben sztem elfogadható teljesítményt nyújtott, és olyan hatalmas hibákat nem követett el. Nem Gary szintü játékos de olyan mint tudjuk, nagyon kevés van!

sam 2008.04.12. 17:16:23

OK, az tényleg túlzás volt hogy "utálom". Ha megy a Realba, akkor viszont tényleg az lesz :)

Rooney formájáról meg annyit, hogy amikor ő pályán volt, nem veszítettünk meccset a bajnokságban. Ronaldo nélkül viszont sokkal jobb a mérlegünk. Wazza a PL-ben: 23 meccsen 11 gól és 11 gólpassz...Ronaldo: 29 meccs 27 gól - akkora különbség mégsincs...

Mythic 2008.04.12. 17:24:40

Peti rég nem azon vagyok, hogy csapat egésze angolokból álljon. De hogy erre torekedjék minden hazai csapat az alap elvárás lehetne! Hát én akkor sem fogom szeretni soha az életben Ronaldot, sokkal tobbre tartom akár az idei vagy tavalyi csapatot, minthogy azt mondjam nélkule senkik lennénk. Egy ember a 20 egynéhányból aki idén a sikereinkért kuzd. Most Ronaldonak megy legjobban, de mit érnének a góljai Sar, Rio, Vidic, Brown, Evra komoly védelme nélkul, mihez kezdene Carrick, Scholes, Anderson szurései, passzai nélkul? Semmit! Ha egy ember elmegy a csapattól ilyen hatalmas áron, akkor nem mondanám 100%-ra, hogy milyen érvágás. Lehet Ronaldo 1-2 év múlva annyira ellesz magával, mint Ronaldinho aztán mehet a kukába. Én mint Ronaldo antifan csak annyit tudok mondani, hogy ennyi pénzért nekem nem hiányozna, és bárki bármivel próbálhat meggyozni. Egyszeruen a szememben egy gusztustalan ember, utálom a fajtáját szóval ez valahol nagyon mélyrol építkezik. Nem csak Ronaldoval van bajom, minden egyes emberrel aki hasonló mentalitású, gondolkodású mint o! Anderson, Nani sem éppen a kedvencem, de ok alázatukkal, hajtásukkal már most tobbet érnek a szememben.És itt a brit fóbiát megelozendo: Vidic, Evra, Sar sem angolok, és oket lehet nevezni a kedvenceimnek is. Hogy ok miért, és Ronaldo nem azt meg találja ki, aki akarja. ;) Mint elfogult szurkoló nem mindig az eredményeket nézem, számomra vannak egyéb fontos dolgok is szeretett csapatomnál!

UNITED 2008.04.12. 17:33:15

Azért sok szempontból jogos szigi_c_peti felvetése. Ha Wazzáról megjelenik egy cikk ami kínos ránézve akkor az biztos kacsa. Ha bárki másról aki nem angol az már 90%, hogy igaz. Iszonyatos elfogultság van vele szemben. Itt mi történt? youtube.com/watch?v=C3cCsJRJII0 Az emberekben csak Ronaldo kikacsintása maradt meg. Az nem érdekes, hogy Rooney lerúgta karvaly tökét? Rooney mindig a csapatért játszik? Miért nem vette figyelembe a csapat érdekeit anno a Villareal ellen? Mit művelt a Portsmouth ellen? Elgurult a gyógyszere és az egyik idegbeteg becsúszása következménye akár az is lehetett volna, hogy szétrúgja az ellenfele lábát. Vagy nézd ezt a helyzetet: youtube.com/watch?v=SHBVBhvsUJw DB23 úgy kommentálta, hogy az a hülye Argentin semmit sem képes még üres kapuba sem belőni. Bezzeg, ha Rooney hibázik az nem baj mivel ő Wazza. Ő kihagyhat 20ziccert is az nem baj! Az ilyen hszek elég nagy elfogultságról és elvontságról tesznek tanúbizonyságot. Ebből a csapatból szinte senkit sem kell félteni. Majdnem mindenki éjszakai életet él. Nem tudhatjuk, hogy valójában milyen emberek is ők. És engem nem is érdekel, csak az izgat amit a pályán csinálnak. És tegyük hozzá, hogy ebben a szezonban MINDENKI fantasztikusan teljesít! A divat drukkerek meg miért zavarnak téged? Majd ha elmegy Ronaldo akkor ők is átpártolnak egy másik csapathoz. Játékosok jönnek mennek, de a klub örök. UNITED FOREVER!

Mukic 2008.04.12. 17:48:28

PETI23
Na figyej ide te okos eloszor is azert irok igy mert nincs meg a magyar betuk a gepemen,masodszor amit a kutyadrol mondal hat tudod ha a szuleid tudnak mekora HULYE vagy egybol elcserelnenek egy MAJOMRA!!!!!!!KOPLYA LE EROL AZ OLDARUL A KUTYADAL EGYUT!!!!!!!PARASZT REALOS!!!!!!!!!!!

one united88 2008.04.12. 18:29:35

először is, aszem nuno meg sam írta, hogy ennyiért hülyeség lenne nem eladni, mert hány jó játékost lehetne igazolni érte
csak ti valamit elfelejtettetek, hogy a focit 11 ember játsza 11 ellen, és akár hány klasszisunk van, akár mennyi pénzünk ezen nem tudunk változtatni
most azért hogy a padon legyenek, hűha, a keretünk a csatársort leszámítva, amúgy sem gyenge, de oda majd a nyáron talán megveszük Huntit

az adóságról megannyit, hogy Petilaknak van igaza, hogy bár az tény hogy felvettek egy eléggé nagy összeget, az mégsem érte el ezt a hatalmas számot
a hitel meg nem a tulaj hitele, hisz ha vki felvesz egy hitelt, azt nem kaphatja csak úgy meg, oda kell vmi fedezet a hetelkezőnek
és a glazer family tudtommal a csapatot terhelték be, így ez részben a csapat hitele lett......

ManUrológia 2008.04.12. 18:37:17

Real Madrid az önhitt, beképzelt, ostoba megalomán aranylázas vadbarmok szemétdombja, élén Predrag barátunkkal. Siessetek! Meg kell venni C. Ronaldót, aztán még nyáron gyorsan megvenni Benzemát, Huntelaart, Drogbát, Ronaldinhót, Sevcsenkót, Berbatovot, Kakát, Fabregast, Luis Fabianót, Patót, Torrest, Gerrardot, Lampardot meg még a padra pár nevet... Melléjük pár 12-13 éves brazil zsonglőrt, akiknek még szőr sincs a pöcsükön, de már a Real eteti őket! Aztán jönnek ide megint Naniért, Andersonért meg azokért, akik addig idejönnek...
Szánalmas!!!!!!
Ezek teljesen el vannak tájolva! Real vezetősége az aranyerét is pénzzé teszi, hogy fenntartsák a 6-8 igazolt világsztár/éves átlagot :))))))))

Newtonheat 2008.04.12. 18:43:22

amugy nem tudom hogy mennyi a rekord a kommentek számában egy hirhez de ez közel lehet!!!!

szilu1987 2008.04.12. 18:49:02

tényleg gusztustalan ez a real amdrid! mint ha ők lennének a világ közepe:S roma is kiütötte őket mi meg simán megvertük a romaiakat!
nemtudom mit akarnak az élettől?
de ronaldo nem fog menni addig sehova míg ferguson itt van! addig biztos nem!

BAM MARGERA 2008.04.12. 18:51:50

Melléjük pár 12-13 éves brazil zsonglőrt, akiknek még szőr sincs a pöcsükön LOL:D

pokolfajzat · http://images.netbag.hu/20080327/02041111162.jpeg 2008.04.12. 19:04:51

real egy qrva nagy csapat, attol meg h nem olyan jok mostanaba azert nem kell lebecsulni, se a barcat.
ronaldo is potolhato, 125millbol foleg. valaki irta h csak az erdekli h ki mit csinal a palyan, hat roni egyszeruen undoritoan tud viselkedni, wazza meg neha fasz. arrol nem beszelve ha ronaldo rendesen vegezne a dolgat es annyi golpassza lenne amennyi golja es forditva, valszeg wazza is eredmenyesebb lenne.uff

sam 2008.04.12. 19:33:25

Hát igen, Ronaldo Rooney nélkül jóval gyengébb formát mutat.

Azért jó kis viták alakultak ki a hírnél...:D

RedDevil 2008.04.12. 19:41:05

ManUrológia, te vagy az én emberem, ettől a brazil zsonglőrös beszólástól feküdtem! ;D

Amúgy én magasról leszarom, hogy Ronaldo hány kurvát rendel magának egy nap, a lényeg az, hogy a pályán megfelelő teljesítményt nyújtson. Erre pedig az utolsó két évben szinte egy rossz szavunk sem lehet.

ManUrológia 2008.04.12. 19:49:32

Hello RedDevil! :) Amugy az csak utalás volt arra, hogy manapság a top klubok tényleg 14-15 éves korukban elviszik a fiatal tehetségeket. Kedvenc szövegem: a Real keresi Robinho UTÓDJÁT (!!) ... Hány éves is Robinho? 20-22 és már az utódját keresik... És sajnos a United is kezd beszállni ebbe a pedofilkodásba :))
Glory!

one united88 2008.04.12. 20:14:37

egy kis összefoglaló Huntiról ,hogy miért is vele kéne megerősíteni a MU csatársorát...:
index.hu/sport/foci/hunte0407/

és sztem ha őt megveszük, akkor tényleg minden poszton oké lesz, max még a jobb szél lesz picit gyengus, de oda talán majd Fergie be tudja építeni Simot

jah, és ha igaz volt az a régi hír, miszerint Carlitosért 30 millát kérnének, akkor ha Hunti jön, lehet érdemes lenne elgondolkozni, hogy jövőre Tevez még marad kölcsönbe, és utána nem biztos hogy meg kell venni, hisz addigra ott lenne Rooney, Hunti, Welbeck, Manucho és a többiek

MANJUUU 2008.04.12. 20:45:46

Peti23, remélem, hogy még ellátogatsz ebbe a topikba, mert ezt szeretném, ha olvasnád:

Én személy szerintt a Realt azért utálom a világon az összes csapat közül a legjobban, és ha Ronaldot elorozzák, akkor méginkább így lesz, mert.

Számos nagy játékos, akik a klubjuk arcai voltak előtte, meccseket és trófeákat nyertek a csapatukkal, és olykor nyertek meg a csapatuknak, a Realban névvesztett játékosokká váltak, epizódszereplőkké válltak. Tulajdonképpen Figo, Zidane voltak üdítő kivételek, akik odakerültek, és legendákká váltak.

Ronaldo gyakorlatilag biztos vagyok benne, hogy odamenne, és nem lenne belőle semmi.
azért szólom meg és köpködöm le a Realt, mert egyszerűen nincs ekkora szükségük Ronaldora. 125 milla, ez úgy hangzik, minthogyha úgy tűnne, hogy ha ő jönne, akkor minden simán menne, pedig a francokat...eltűnne a sűlyesztőben szépen. A Real egy játékostemető, nem több.

UNITED 2008.04.12. 20:48:26

Tevez már bizonyította, hogy helye van a csapatban. Ahogy SAF fogalmazott, ő a rendkívül kiélezett helyzetekben talál be. 1évvel fiatalabb is mint Hunti. Sokkal technikásabb nála, egy igazi csapatjátékos. Ha az öreg befejező csatárral akarna játszani akkor megmondaná Rooneynak vagy Carlosnak, hogy maradjon a 16oson belül. Afonso is ontotta a gólokat abban a harmatgyenge bajnokságban, volt, hogy egy meccsen hetet lőtt. Angliában még csak talán 2nél tart. Kezsman is sztár volt a hollandoknál mégsem vált be a PL-ben, ahogyan Kalou sem. Őt minden CFC szurkoló szidja mostanában. Van Der Vaart is Istenadta tehetségnek volt kikiáltva és hol is van most? A Bundesligában és még csak nem is a Bayen-nél. De hát még is milyen iram lehet egy olyan bajnokságban ahol Dzsudzsák is egyből kezdő és nyerő ember tudott lenni?

pokolfajzat 2008.04.12. 21:02:48

na azert a holland bajnoksag eleg durva jatekosokat ad eu topligajiba...

Mukic 2008.04.12. 21:03:15

MANJUUU
Eben tokeletesen egyet ertek veled!!!!

MANJUUU 2008.04.12. 21:05:02

Ha az iramot nézzük, akkor így fest a dolog:

1. Anglia
2. Spanyolország
3. Franciaország
4. Olaszország

(hatalmas űr)

5. Németország

(megint egy nagyobb űr)
6.Hollandia

Nagyon gyenge, lassu foci...

UNITED 2008.04.12. 21:05:29

Az utóbbi két évben kiket adott?

abelus 2008.04.12. 21:06:05

"Én mint Ronaldo antifan csak annyit tudok mondani, hogy ennyi pénzért nekem nem hiányozna, és bárki bármivel próbálhat meggyozni."

Mythic... hidd el.. annyi penzert nekem sem hianyozna.. csak hogy azt a penzt nem mi kapjuk,es mi semmit sem erunk vele,mivel nem mi gazdalkodunk belole. Nyaron nem vettunk 4 nagy jatekost? KELLETT ELADNI RONALDOT,HOGY VEGYUNK??? asszem nem!

Minek orul jobban egy United drukker?

1. Ha a csapat nyer,szepen,sot gyonyoruen jatszik a palyan Ronaldoval,a vilag legjobb jatekosaval, akinek iszonyat nagy fantaziaja van a palyan es igazi csapat ember lett.

vagy

2. Ha Ronaldo nelkul jatszunk,jol, jol mukodo csapatkent,csak hozzuk a sok 0:0-t mert neha nincs meg az az ember a sok remek jatekos kozott,aki berugja a golt.

Mythic 2008.04.12. 21:06:55

UNITED te sikeresen kiemeltél pár nevet a Holland bajnokságból akinek nem jott be a PL. Most kezdjuk felsorolni azokat a neveket akik viszont sikeresen belerádótak az a iramba: Nisty, Robben, Kuyt, Persie, Alex és most csak így nagyon hirtelen pár név a legnagyobb csapatokból, de ha kicsit nekiulne az ember gondolkodni szerintem a lista nagyon hosszúra sikerulne . Hollandia Franciaország mellett az egyik legjobb utánpótlást biztosító országok. Ha megnézed az Ajaxot, Eindhovent és Feyenoordot számos nagyon tehetséges srác játszik még most is náluk. Ezek az egyesuletek aranybányák, és a játékosok tobbsége beválik bármely más országban is, mert elég univerzális játékstílusuk van, nem lehetne rájuk fogni hogy deffenzív játékfelfogást tanulnának. Természetesen kivételek mindig adódnak, de egy új kornyezetbe beleszokni azért eléggé természet fuggo és nem az ember focitudásán múlik.

Mythic 2008.04.12. 21:14:48

abelus én részemrol a 0:0-ok valahol Teveznek és Rooneynak lennének koszonhetoek. Szerintem egyik sem az a tipikus bevágom de úgy, hogy a háló is szétszakad. Ok technikás, gyors, képzett játékosok, de erosséguk az elokészítés, mélységbol megindulás. Ha megtalálnák az új Nistynket akkor nem a szélsoinktol kellene a gólt várnunk, hanem végre a csatárunktól. Nekem ez a játék fekszene nagyon. Amíg nincs egy gólérzékeny csatárunk, addig hát Ronaldo marad aki idén eldonti a mérkozések nagy részét, mert csatáraink szerintem elég szarul állnak a góllovést illetoen. Én ezen az egy dolgon változtatnék semmi máson, a csatárok helyzetkihasználását javítanám. Ahogy elnézem a nyilatkozgatásokat, akkor csatár pedig fog érkezni és Ronaldo háttérbe szorul ez ugyben vagy nem tudom. Mondjuk nem tudnám elképzelni az arcát, hogy folyamatosan gólpasszokat adogasson egy kifejezetten feltolt csatárnak, és o nem villoghat a rivaldafényben. Lesznek még itt galibák és hisztizések.

abelus 2008.04.12. 21:18:13

hat csatar az tenyleg kellene,de szerintem ha lenne befejezo csatarunk top formaban,ronaldo ugyanugy verne befele a golokat. :D

Mythic 2008.04.12. 21:26:37

Hát kitudja...akkor talán kicsit más taktikát játszatna Fergie, mert szerintem o is érzi, hogy csatáraink jelenleg nem olyanok akik szezononként 20-25gólt bevernek, ezért Ronaldot egy szélsohoz képest nagyon nagy szabadságot kap. Most ha jonne Benzema vagy Hunti akitol meccsenként simán el lehet várni minimum 1 gólt ilyen irányító játékosok mellett, mint akik a mi KP-kon játszanak, hát lehet megfordulna a kocka, és egy cél emberre kezdenénk játszani. Ott pedig esetleg Ronaldo kiszorulna a szélre, és a kiszolgáló szerepét kapná meg. Ezt meg szerintem az o egója nem igazán viselné el. Lehet ez miatt, nem erolteti Fergie a befejezo csatár vételét, és inkább játszuk azt amit idén is megszokhattunk. (idén én abszolút nem vagyok elhalva sem Teveztol sem Rooneytól, természetesen voltak fontos góljaik, de elnézve a mérkozéseket, nem kevés mesterhármasuk lehetett volna idén, ilyen beadások, passzok után mint amit ok kaptak, és sokszor egyetlen egyet sem sikerult berúgniuk)

FlacK · http://gtainside.hungames.hu 2008.04.12. 21:27:22

Kb. minden nyáron meg télen mondják h Ronaldo a Realba megy, de...
Mellesleg nem hiszem, hogy Fergie elkövetné még1x azt a hibát amit Becksnél elkövetett. A legnagyobb gólzsákot, a legnagyobb sztárt eladni badarság lenne...

UNITED 2008.04.12. 21:30:23

Az utóbbi években már sajnos megváltoztak a dolgok. Néhány név: A már említett Vaart, Sneider, Valami Nigel De Yong (nem tudom, hogy írják) mind nagy neveknek számítottak és a szurkolók a Unitedbe követelték őket, de egyik sem lett egy nagy név. Talán Sneider aki a Madridban játszik, de ő összehasonlítva Andersonnal háát tudjuk, hogy ki a jobb. Vagy Drente és Nani? Nanira szavazok. Akiket már mondtam: Kalou, Kezsman, nem váltak be. Régen volt egy Kevin Hofland nevű hátvéd. Óriási tehetség volt talán a PSV-ben játszott azt sem tudom mi lett vele? Hírbe hozták a Real-al és egyéb nagy csapatokkal még is eltünt. Vagy Wilfred Bouma ő is csak egy Astonig vitte. Gondolj Pienaar-ra. Attól, hogy Hollandiában nagy nevek máshol nem biztos, hogy beválnak. A híres h utánpótlás bázisról annyit még mondanék, hogy nincs a PSV-ben Dzsudzsák posztjára még egy ember. Nincs egy fiatal tehetség sem. Ez konkrét tény. Akiket említettél Nisty, Nagyon bevált! Viszont ma már nem megy az, hogy valaki csak elöl álljon és várja a labdákat. Akiket befejező csatároknak mondanak Torres, Adebayor, Drogba vagy Benzema egyikőjük sem csak várja a labdát. Mindannyian keményen hajtanak. Robben, A sérülései miatt nem tudott beilleszkedni Kuyt,Nagyon akar, de még véletlenül sem MU szintű játékos Persie, Ugyan az mint Robbennél Alex Nem hasonlítanám Vidához! A Holland válogatott sem olyan jó már mint pl 2000ben volt. A klub csapatok is csak az UEFA kupában vitézkednek. Az Ajax gyakorlatilag esélytelen a BL selejtezőknél. Arról már nem is beszélve, hogy egy PSV-AJAX meccs nézhetetlen és minősíthetetlen.

pokolfajzat 2008.04.12. 21:37:39

sneider,robben,van persie nem eleg nagy nev neked akko ez van :)

UNITED 2008.04.12. 21:41:30

CR 37 Tevez 17 Rooney 17 Hány gólt kellene rúgniuk? Nem lehet minden meccsen 3góllal nyerni. Olyan nincs. Ez a legerősebb bajnokság a világon. Ez már nem az a bajnokság ahol Ole 20perc alatt bevert 4gólt. Minden csapat kerős. Elképesztő iram van 90percen keresztül, idegenben még egy Derbyt sem könnyű megverni. A Boro elleni meccstől sokkal jobban féltem mint a Római kirándulástól. Jövőre még jobbak leszünk. Talán Anderson is elkezdi rugdosni a gólokat. Nani esetleg még többet fog varázsolni. És ne feledkezzünk meg arról sem, hogy fittek lesznek a fiúk. No EB NO Copa!

WaZzaP 2008.04.12. 21:44:30

Hát, nagyon nem tetszik a hír, ne menj el, mert szükségünk van rád Roni!

Nem is értem miért menne el? Aranycipős/labdás lesz, BL győzelemre nagyon nagy az esély, ami sok játékos álma, PL győztes és még lesz is, a hónap és év játékosa, anglia legjobban kereső játékosa lesz, itt van Queiroz, itt van SAF akit második apjának tekint (Ő mondta). Barátja is itt vannak... és mindenki tudja, hogy barátnője is lesz még ezerimllió és nem ennél a spanyol csajszinál fog megállapodni, ugyhogy kár is lenne miatta kimenni abba a hányingerkeltő Madridba. Ronaldo egy álomban él, tökéletes élete van, mindene megvan, de ha mindezek ellenére Ő elvágyik, hát menjen...
Ezért Rooney a kedvenc játékosom, mert róla feltételezni se merném hogy cserbenhagyja a csapatát, de ha Ronaldoról hallunk egy ilyen hírt, megijedünk...

A Realról ne is beszéljünk, sok-sok játékost rontottak el és ezt nem kívánom Ronaldonak, maradjon csak itt! A világ legjobb csapatánál és ezt nem csak mi, ManUnited fanok mondjuk, hanem az összes éppeszű ember!

Ha én Ronaldo lennék, meg sem fordulna a fejemben h váltsak...

C'mon Red Devils!!!!!

UNITED 2008.04.12. 21:44:36

robben,van persie nagy nevek. Olvasd végig amit írtam. Sneider viszont nem.

Mythic 2008.04.12. 21:52:31

Jah 17-17 gól és szoktad a mérkozéseket nézni mennyibol rúgták meg azt a 17 gólt? Na itt a pici probléma. Eros bajnokásg, csak annyira jók vagyunk, hogy nagyon sokszor állnak szemben a kapussal és úgy hagyják ki mint a fene, vagy senki nem mer elvállalni 10-16 méterrol egy lovést, addig szeretnénk passzolgatni, amíg nem állunk a gólvonalon és nem fekszik már mindenki a pályán. Szerintem ez a bajnokásg már lehetett volna lefutott is, annyira erosek voltunk idén.

Mythic 2008.04.12. 21:55:21

Jó természetesen voltak nehéz mérkozéseink is, de jópár pont úgy ment el, hogy abszolút folényben játszottunk, csak 15 kapuralovésbol egyet sem rúgtunk be. Én csak ezeket a mérkozéseket sajnálom. Nem lehet minden meccset megnyerni. A Midd ellen nagyon jó meccset játszottunk és az eléggé igazságos dontetlen volt.

UNITED 2008.04.12. 22:01:42

Nisty hány gólt is lőtt a 16oson kívülről? 1-et ha jól emlékszem. Hunti sem lövöldözne 20ról. Azt pedig ne hidd, hogy ha a meccs elején berúgnának a srácok minden helyzetet és az első félidőben 3-4 góllal vezetnénk akkor ugyan úgy hajtanának a 2.félidőben is. Főleg a bajnokság mostani szakaszában. Ez a csapat úgy jó ahogy van. A legszebb focit mutatják be nekünk hétről hétre. Vezetjük a bajnokságot, esélyesek vagyunk a BL-ben mi kell még?

pokolfajzat 2008.04.12. 22:03:56

szerintem:
lahm, benzema

UNITED 2008.04.12. 22:06:44

Benzema, nagyon jó játékos. Olyasmi mint Torres. Hunti meg sem közelítheti. Viszont ő nem akar itt játszani szóval…)

MANJUUU 2008.04.12. 22:36:19

Igen, ez a bajnokság már rég eldőlhetett volna, mert hihetetlen erőteljesen tudunk játszani, és hihetetlen jók vagyunk, de van, hogy semmi sem megy be...és aki azt mondja, hogy Roo mindig is ilyen volt, az nézze meg, hogy tavaly micsoda fantasztikus érzékkel, higgadtsággal, rutinnal lőtte be a helyzeteit....micsoda zseniális meglátásai, megoldásai voltak....ő egy hihetetlenül nagy tehetség, ne feledjük, zsinórban 3 meccsén is gólt lőtt, a Roma ellen csak csere volt, így ott nehéz lett volna.

Látni fogjuk még mi az igazi Rooneyt:)

one united88 2008.04.12. 22:39:57

csak azt nem értem, hogy miért kell Huntit ennyire leírni, ontja a gólokat, nagyon technikás nem értem
oké hogy most per pill a holland bajnokságban van, amit nem leht összehasonlítani a PL-lel, de ha megnézzük, a válogatott meccseken is rúgja a gólokat
Benzemant is elismerem, de sztem ő nem az a tipikus befejező csatár, ezért tartanám jobban a hollandot
lehet az első idénye nem lenne a csúcs, de sztem hamar felvenné a ritmust, és újra egy Wazze RVN pároshoz hasonló támadó duónk lehetne

mertt sztem amostani Tevez Ronney ezt meg sem közelíti, Tevez nagyon jó játékos, de számomra ott a DE

Wazza 2008.04.12. 22:46:13

Benzema nem tipikus befejező csatár?
Indokold kérlek

Tazo 2008.04.12. 23:08:46

Benzema abszolut nem tipikus befejező csatár. Feltételezem, hogy láttad a két Lyon elleni meccsünket. Azon tökéletesen látszott, hogy a játékból és a támadásépítésből is kiveszi a részét, ellentétben a Nistelrooyhoz hasonló "tipikus befejező csatárokkal", akik max annyit tesznek meg, hogy visszalépnek hármat és kipasszolják a szélre, hogy érkezhessenek a beadásra. Ezért is szeretném, hogy Benzema érkezzen és ne Huntelaar. Pontosabban azért, mert nagyon jól csinálja a srác... És emelett rendkívül gólerős is. Nem úgy, mint pl Wazza - sajnos.

abelus 2008.04.12. 23:11:30

en is benzemat szeretnem. huntelaar berugja a golt de mast nem igazan csinal.

nem jo az ha 1 emberre epitjuk a csapatot...

Wazza 2008.04.12. 23:24:27

Ha megnézed a befejező csatárokat akik most a toppon vannak, kevés az olyan, aki bent áll a 16oson belül. Gyorsak, technikásak ők is, képesek előkészítsére, a kapu előtt precízek.
Torres simán ki tudna cselezni 2-3 embert, csak mivel egyedüli ék, ezért neki nem nagyon kell kimozognia. Eto'o, Henry, Adebayor, Drogba is ilyen. Vannak olyanok mint Raul,Ruud, Inzaghi, akiket sokkal inkább ki kell szolgálni, szinte csak a 16oson belülről veszélyesek.
Benzema inkább az előbbi fajtába tartozik, hisz nagyon gyors, technikás, 2 lábas, de a kapu előtt hidegvérű. 11 BL meccsn 7 gól 18-20 éves kora között nem rossz, idén robbant be igazán, a bajnokságban 30 meccsen 17 gól.
Huntelaar olyan mint Ruud, csak technikásabb. Mindenhonnan képes befordulni, sok ollózós gólja van, de az összjátékból kevésbé veszi ki a részét és annyira nem gyors. Lehet fikázni a holland bajnokságot, de a holland utánpótlás nevelés messze földön híres. Sztem megállná a helyét bárhol, a vérében van a gólszerzés, ezek az ösztönök nem bajnokság függőek. Sőt sokkal jobb kiszolgálása lenne mondjuk nálunk, mint egy Ajaxban.

Én is inkább Benzemának örülnék, de ha a Hunter jönne akkor sem szomorkodnék. Persze ha egyáltalán igazolunk nyáron csatárt!!

Tazo 2008.04.12. 23:44:13

Most végülis saját magadnak indokoltad, hogy Benzema nem tipikus befejező csatár. ^^

one united88 2008.04.13. 00:16:09

lehet hogy manapság a csatárok már amolyan "multifunkciós gépek", de én azt gondolom hogy a mi csapatunknak nem egy ilyen csatárra van szüksége, hanem egy olyanra aki olyan volt mint Nisty, ált ott volt bent a 16os belül, és ha odakerült a labda akkor kegyetlenül bevágta, és én ezt legjobban Huntelaarból nézem ki, ezért mondom hogy ő a mi csapatunknak rá lenne szüksége
a 16oson kívüli tevékenységet, az ő támogatását meg elvégezné Rooney meg a középpályások

sam 2008.04.13. 09:55:40

Egyetértek, oneunited88. És szerintem is sokkal természetesebb és megnyugtatóbb, ha egy középcsatár rúgja a gólokat. Ronaldo szélső volt, most már nagyon kötetlenül játszik, már-már csatár, de mégsem várható el hogy minden évben megrúgja azt a 20-25 gólt a bajnokságban. Ruud már csatárposzthoz képest öreg, és kb 7 éve folyamatosan tartja ugyanazt (legalábbis hasonló) szintet. Ilyesmire tényleg csak igazi gólvágók képesek. Huntelaar ilyen szempontból megfelelne.

Wazza 2008.04.13. 10:06:16

Nem, én csak arra akartam kilyukadni, hogy megváltozott már a befejező csatárok játéka is. A mai labdarúgásban már megkövetelik tőlük is, hogy védekezzenek, zárjanak vissza. Ergo azért mert Benzema nem csak 6 méterről lő gólt, attól még befejező csatár ő is. Ha megnézzük a gólátlagát abból is tisztán látszik.
A mostani 25 évnél fiatalabb csatárok kivétel nélkül ilyenek. Most már ez az elvárás, ehhez igazodik a képzés is.

Newtonheat 2008.04.13. 10:20:19

az előbb olvastam hogy ronaldo szerződés hosszabbítás előtt áll szóval nincs itt gond!!
süti beállítások módosítása