HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.04.11. 16:31 Tommy_

Silvestre felkészült

Mikael Silvestre készen áll arra, hogy szembeszálljon Patrice Evrával a kezdőcsatba kerülésért.


"Úgy érzem kitudom szorítani honfitársamat a kezdő 11-ből" - mondta az L'Equipe-nek Silvestre.

"Pat tisztában van vele, hogy egyre jobb formában vagyok. Remélem sokat tudok segíteni a hátralévő időszakban a csapatnak."

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr53421473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Newtonheat 2008.04.11. 16:34:57

mikael lehet hogy jó formában van de patrice irwin után a Man.United legjobb bal bekkje nehéz lessz őt kiszorítania.

FlacK · http://gtainside.hungames.hu 2008.04.11. 16:37:37

Silvestre már nem a régi. Szerintem Evra sokkal jobb, technikásabb, és brusztolóbb játékos, mint Silvestre. Evra szerintem a MU történetének egyik legjobb hátvédje :)

Wazza 2008.04.11. 16:49:21

Jót tesz a csapatnak, ha versenyhelyzet van a csapatba kerülésért. Evra nagyon sokat játszott idén,jót tesz neki is ha 1-2 meccsen pihen! Silvestre nagyon rutinos és a formája(a 2. félidőben mutatott) elég meggyőző!

cccp23 2008.04.11. 16:58:27

Wazza-nak igaza van. Szinte Evra az egyetlen játékos, aki majdnem minden meccsen végig a pályán volt. Most legalább majd azon a poszton is lehet rotálni, hagy pihenjen egy kicsit, ráfér. Jól játszott msotanában is, de azért én ugy látom rajta, hogy 1-2 hét pihenő nem tenne rosszat neki, hogy újra bombaformában legyen!!!

ManUrológia 2008.04.11. 17:06:46

Silvestre kemény védő, pl. a Blackburn ellen simán helyettesíthetné Evrát, aki így rápihenhet a Barca elleni meccsre. Tényleg remek hogy lassan mindenki felépül!

RedDevil 2008.04.11. 17:11:36

Én a Blackburn ellen a lehető legerősebb csapatot küldeném ki, és ezzel szerintem nem vagyok egyedül.. :$
süti beállítások módosítása