HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.04.10. 19:54 koska

Kameni nyáron klubot vált

Carlos Kameni ügynöke szerint a Manchester United és a Tottenham által is megkörnyékezett kapus a nyáron elhagyja az Espanyol csapatát. A kameruni hálóőr már most elképesztő szezont tudhat maga mögött, így érthető hogy Ernesto Valverde továbbra is szeretné a klubnál tartani 6 millió euróra értékelt válogatott kapust. Kameni ügynöke, Patrick Mboma ugyanakkor úgy véli; játékosa a nyáron továbbáll Barcelonából.
"Nagyon komplikált a helyzet. Carlos a jelenleginél mindenképp több fizetést érdemel, de számunkra nem ez a legfontosabb. A játékosom fontolgatja, hogy egy nagyobb csapathoz szerződik, kérőkben pedig nincs hiány, hiszen a Valencia, az Atlético Madrid, a Manchester United és a Tottenham is érdeklődik. Mi pedig nagy lépésre készülünk."

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr61420262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mukic 2008.04.10. 20:02:16

A Kameni eleg jo kapus,de szerintem nem kene megveni hisz ot van nekunk a Kuszcsak es a Foszter!!

koska · http://www.united.blog.hu 2008.04.10. 20:04:30

Régen nagy Kameni fan voltam, de mostmár tudom hogy Fosternél senki sem jobb. :P

jordan89 2008.04.10. 20:42:18

háát sztem sincs szükségünk rá, ráadásul egyáltalán nem egy nagy cucc kapus. van der sar és foster 6szor odaverik meg vissza

Maggot 2008.04.10. 21:18:58

Jó lenne ha nem lenne se Kusz, se Foster de mivel van ezért nem kell :)

cccp23 2008.04.10. 23:39:26

Koska, detto így vagyok vele én is. Én már 3 éve is felfigyeltem rá, mert mindig néztem a spanyol bajnoki összefoglalókat!

Wazza 2008.04.11. 09:11:11

Tehetséges kapus,de nincs rá szükség, ott van Angel, Foster és Kuszi is!!
süti beállítások módosítása