HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.04.10. 20:08 koska

Hargo elbűvölte Cantonát

Harg

A Roma elleni találkozón Owen Hargreaves elnyerte Eric Cantona tetszését. A United korábbi legendás játékosa az olaszok elleni Bajnokok Ligája összecsapást követően igen tömören csak ennyit nyilatkozott az érdeklődő újságíróknak: "Szeretem a 4-es játékost."

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr44420279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joly 2008.04.10. 20:10:25

tény, kurvajó volt.. mondjuk megemelhette volna picit jobban a ziccert..:P

lackó 2008.04.10. 20:15:04

Jaja, kár volt, hogy nem nagyon nézett fel, csak lőtt! De azért egészében szerintem jól jászott, meg a másik legjobb nálam Park volt!

one united88 2008.04.10. 20:31:59

HArgo a helyzeteit leszámítva, amiből legalább egyet azért illlet volna berúgni, jól játszott

azonban aminek a legjobban örültem, az Pique játéka volt, jó stabil volt sztem, ami egy eléggé jó előjel a hétvégi meccshez

jordan89 2008.04.10. 20:39:42

háát nem egészen értek egyet ONE UNITEDel.örültem h végre megint láthattam játszani pique-t de nem igazán győzött meg a teljesítménye.sztem több fejpárbajnál akadtak problémái meg egy az egyben igencsak megverték de sztem több ésszel játsza a játékot mint vidic viszont vidic sokkal szilárdabb hátul!!

WaZzaP 2008.04.10. 20:43:57

A 4es tllg nagyon jól játszott;) Ahogy Pak is és sok mindenki. Ja és Pique sztem is határozott és stabil volt, semmi gond nem volt vele...

sam 2008.04.10. 20:51:22

Ha a Roma csatárai (és beadásoknál Juan) kicsit jobban odafigyel, kaphattunk volna akár 3 gólt is. Ezekben pedig Pique szinte mind benne volt. Monjuk az Arsenal ellen sztem előnyösebb lenne vmi fürgébb védő játszatása, mert ott nem lesz fejpárbaj...Mindenesetre örülök, hogy lehetőséget kapott, és remélem fog is kapni, mert akkor lesz belőle klasszis.

Maggot 2008.04.10. 21:23:16

Ennek örülök nagyon h a kiegészítő emberek is nagyon formát mutattak! Gondolok itt főleg Park-ra!
Pique sztem max 1 volt bizonytalan de azt is tudta orvosolni. Hargo meg fantasztikus volt, én uefa.com-on rá is szavaztam mint Meccs Embere!
Nem tudtam eldönteni h Csatár-Jobb szélső vagy eredeti posztja Védekező kp volt!
Nagyszerű teljesítmény volt! Remélem hétvégén és majd 22.től 29.-ik is hasonló lesz a teljesítményünk!

cccp23 2008.04.10. 23:43:23

Sztem Pique nem játszott rosszul. Csak egyből mindenki olyan teljesítményt vár el tőle, mint Riotól. Azért gondoljatok bele: hónapokig nem játszol ,aztán beállsz vasárnap fél órára, kedden meg már kezdő vagy egy Roma ellen. Azért a formához hozzátartozik az is, hgoy játszani kell!!!!!!

Wazza 2008.04.11. 09:17:42

"Szeretem a 4-es játékost." :) Tipikus Cantona nyilatkozat. Jó volt újra otthon látni a Királyt!!
süti beállítások módosítása