HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.03.31. 18:30 petilak777

Kérdezd Sir Alex Fergusont! 2. rész

Sir Alex Ferguson a szurkolók kérdéseire válaszol.

Kinek a cipőjét tisztította ifista korában? (Jordan)
SAF: Soha nem játszottam az ifik között. Fiatal koromban rögtön a felnőtt csapatban találtam magam, azonban úgy gondolom, az ifisták remek környezetben tanulhatnak bele a futballista létbe. Az én "tanoncom" a Rangersnél Kenny Burns volt, aki később kétszeres BEK győztes lett a Nottingham Forestel. Kenny tisztította a cipőmet gyerekként. Középcsatárként játszott, és rendkívül agilis játékos volt. Emléxem, 1971-ben a Rangers ingyen elengedte, és ő Angliában próbált szerencsét, először a Birmingham Cityben, majd jött a Forest, később a Leeds United és a Derby County. Amikor a Falkirknél játszottam, megpróbáltam hozzánk csábítani, azonban már túl késő volt. Már egy fényes karriert épített Angliában.

Manapság egy játékosnak nem elég, ha csak egy poszton tud játszani, mobilisnak kell lenni, ha valaki be akar törni az elitbe. Ön csatár volt, játszott esetleg más poszton is? (Lee)
SAF: Az iskolában középcsatárt játszottam, de később voltam szélső, és középpályás is, majd hátra kerültem. Iskolásként sokat játszottam a bal szélen. Mikor a Drumchapel Amateurs együtteséhez kerültem, annyira boldog voltam, hogy bárhol játszottam, ahol szükség volt rám. Az egyik csapattársam, aki csatárként játszott nálunk, az egyik legjobb támadó volt az iskolás korúak közt akkoriban - az ő neve David Tompson - és most pedig zeneszerzőként tevékenykedik Kanadában. Feladta a futballista karrierét a zene kedvéért.
A másik csatárunk Joe Davin volt, és ugyanabból a városból, Dumbartonból származott, mint Thompson. A mobilis játékosra kitűnő példa egykori játékosom, Phil Neville, aki megszámlálhatatlan pozícióban tűnt fel Unitedes pályafutása során. Annyi poszton játszott, hogy mikor elhagyta az Old Traffordot, csak nagyon nehezen találta meg azt a pozíciót, amely igazán passzol hozzá. Hasonló szerepe van a jelenlegi keretben John O'Sheanek, amely lehet, hogy számára nem éppen szerencsés. Azonban a csapatnak szüksége van John mozgathatóságára. Szinte a pálya bármelyik pontján bevethető, így a csapatnak egy nagyon fontos eleme John O'Shea.

Hogyan sikerült alkalmazkodnia Ole Gunnar Solskjaernak új, edzői szerepköréhez? (Sam Jones)
SAF: Nagyszerűen végzi a dolgát. Ő és Rene Meulensteen nagyon nagy hangsúlyt fektet a technikai készség fejlesztésre az első csapatnál, nagyon könnyen belerázódott abba, hogy átkerült a pálya másik oldalára. A világ bármelyik csatárának hasznos információval szolgálhat.

Mi a véleménye így a szezon végéhez közeledve az elmúlt nyári igazolásokról? Van olyan, aki meglepetést okozott? (Nigel)
SAF: Anderson egyszerűen fantasztikus teljesítményt nyújt az egész szezon során. Egy 19 éves játékosnál nem vártunk ilyen mértékű fejlődést. Nani szintén nagyszerű, és Tevez is nagyon hasznos tagja a keretnek. Owen Hargreaves is végre kezdi megmutatni miért tartja mindenki olyan nagyra. Sajnos a szezon elején rengeteg sérülés hátráltatta. Összességében nagyon elégedett vagyok az igazolásokkal.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr71404723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márkó 2008.03.31. 18:49:33

bocs hogy reklámozok de ezt nézétek meg:S:S:S www.pepsifoci.hu/node/5068
nagyon durva:S:(

Kovinho 2008.03.31. 18:55:11

Kurva jó.. :@

Amúgy nagyon jók ezek az interjúk.

jordan89 2008.03.31. 18:56:08

háát remélem majd a rómaiak beszarnak riótól ezt az ábrázatot látván és a saját kapujukig rohannak a labdával XD :) :) :) :) :)
süti beállítások módosítása