HTML

United Blog

1956 február 6. emlékére
Man United hírek röviden.
ManUtdFanatics.com info itt.

Friss topikok

2008.03.24. 15:22 koska

Vidic a kezdetektől napjainkig

"Remek kapcsolatot ápolunk Rioval, igaz a kezdet nehéz volt, hiszen amikor megérkeztem Manchesterbe még alig tudtam angolul. Gyerekkoromban az iskolában nem tanultam idegennyelvet. A moziban viszont angol nyelven és szerb felirattal néztem a filmeket, tehát azért ragadt rám valami. Később sokat tanultam a Szemesnek áll a világ című vígjátéksorozatból is," nyilatkozta a People-nek Nemanja Vidic.
Vida
"Ha az ember egy olyan csapathoz igazol, mint a Manchester United, akkor fontos tisztában lenni a klub történelmével. Szerbiában tv-n keresztül sok meccset láttam, tehát tisztában vagyok vele, hogy kik voltak a United elmúlt 15 évének kimagasló játékosai - erre pedig nagyon büszke vagyok. Tudom ki volt Pallister és Bruce, hallottam a csodás kettősükről, és sikereikről. Régen nem figyeltem őket annyira, és csak a klubhoz érkezésem után tudtam meg, mennyire imádták őket a szurkolók."

"Nagyon jól esik, ha Riót és engem hozzájuk hasonlítanak a drukkerek. Ez egy óriási bók számunkra. Remek csapatunk van, és a védelem fantasztikusan muzsikál. Tavaly ilyenkor viszont már öt gólnál jártam, és idén csak egyszert voltam eredményes, így ezen a téren szeretnék még javítani. Rio idén többször volt eredményes a Bajnokok Ligájában és a Premier Ligában is, ami már csak azért is fontos, hiszen a csapatnak a védőjátékosok találataira is szüksége van."

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://united.blog.hu/api/trackback/id/tr67394655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EricCartman 2008.03.24. 17:38:22

úristen... a videó jó lenne, de ez a zene ami alatta megy:D:D LOL:D a búcsúba mennek ilyen zenék:D

Wazza 2008.03.25. 09:35:59

Rio-Vida a legjobb!!!!!

Kovinho 2008.03.25. 10:46:56

Wazza: Osztom a véleményed! :)

man utd fan 2008.11.15. 15:40:27

HAT IGEN A SZERBIAIAK MAR CSAK PROFIK.IMADOM VEGULIS EGY FOLDROL SZARMAZUNK.СУРБИА НАВУА НАПРЕД САМПИОНИ.........НАЈБОЈИ НЕМАНЈА

БИДИЋ15 2008.11.15. 19:42:55

па да.србиа навиа...........ми смо најбоји
süti beállítások módosítása